Předmět Marketingová komunikace (KMG / MK1-A)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MK1-A - Marketingová komunikace, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1.Vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu, vymezení základních pojmů2.Komunikační proces,teorie,přístupy a modely3.Tvorba komunikační strategie v podniku4.Rozpočtování marketingové komunikace5.Případová studie na tvorbu komunikačního plánu6.Reklama7.Osobní prodej8.Public relations9.Sponzoring10.Výstavnictví11.Přímý marketing,databázový marketing12.Přímý prodej - případová studie13.Nové trendy v marketingové komunikaci - virální a guerillová komunikace, elektronická komunikace, komunikace firem na sociálních sítích.14. Praktický příklad marketingové komunikace ve firmě - přednáška odborníka z praxe.Cvičení:1. Komunikační nástroje základní pojmy2. Elektronická komunikace - příklady3. Direct mail ukázky adresných zásilek do poštovních schránek4. Event marketing příklady akcí pro zaměstnance, obchodnípartnery, zákazníky5. Product placement příklady marketingové komunikace firem6. Virální komunikace - příklady marketingové komunikace7. Guerillová komunikace příklady marketingové komunikace
Získané způsobilosti
Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu,- pochopí marketingovou komunikaci v souvislosti s marketingem, vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu- pochopí vztah mezi reklamou,osobním prodejem, Public relations, sponzoringem, výstavnictvím,přímým marketingem,databázovým marketingem,přímým prodejem, podporou prodeje a ostatní formami marketingové komunikace- naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti marketingové komunikace v praxi - komunikační proces,tvorba komunikační strategie v podniku,rozpočtování marketingové komunikace.
Literatura
Nagyová,J. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX, 2001. ISBN 80-86324-00-1.Jefkins,F. Modern Marketing Communications, BAS London, 1996. Lesly,P. Public relations. Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85865-15-7.Tellis,G.J. Reklama a podpora prodeje. Grada Praha, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Požadavky
Podmínky pro získání zápočtu:- účast na cvičeních - 80%- prezentace a odevzdání seminární práce ve skupině na dané témaZkouška písemná z probírané látky- minimální požadavek 70 %
Garant
Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.