Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KMG / MKG-E)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MKG-E - Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do marketingu, význam marketingu, hlavní zásady a základní pojmy marketingu2. Marketingové vývojové koncepce, úloha marketingu ve firmě.3. Marketingové prostředí, SWOT analýza4. Strategické marketingové plánování, marketingové strategie5. Trh, segmentace trhu a zacílení6. Kupní chování zákazníka, nákupní rozhodovací proces7. Nástroje marketingového mixu8. Výrobek životní cyklus výrobku, proces vývoje nového výrobku - jednotlivé etapy.9. Cena význam ceny v marketingu, cenové cíle, proces stanovení ceny, cenové strategie.10. Podstata distribuce, distribuční kanály pro spotřební a průmyslové výrobky.11. Marketingová komunikace její formy12. Marketingový informační systém

Získané způsobilosti

Orientace v marketingové problematice.

Literatura

Kerin, R., Hartley, S., Rudelius, W. Marketing. McGraw Hill, 2014. ISBN 978-0077861032.

Požadavky

Účast na přednáškách a prezentace semestrální prácezkouška:písemná

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.