Předmět Marketing (KMG / MKG-E)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MKG-E - Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do marketingu, význam marketingu, hlavní zásady a základní pojmy marketingu2. Marketingové vývojové koncepce, úloha marketingu ve firmě.3. Marketingové prostředí, SWOT analýza4. Strategické marketingové plánování, marketingové strategie5. Trh, segmentace trhu a zacílení6. Kupní chování zákazníka, nákupní rozhodovací proces7. Nástroje marketingového mixu8. Výrobek životní cyklus výrobku, proces vývoje nového výrobku - jednotlivé etapy.9. Cena význam ceny v marketingu, cenové cíle, proces stanovení ceny, cenové strategie.10. Podstata distribuce, distribuční kanály pro spotřební a průmyslové výrobky.11. Marketingová komunikace její formy12. Marketingový informační systém
Získané způsobilosti
Orientace v marketingové problematice.
Literatura
Kerin, R., Hartley, S., Rudelius, W. Marketing. McGraw Hill, 2014. ISBN 978-0077861032.
Požadavky
Účast na přednáškách a prezentace semestrální prácezkouška:písemná
Garant
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.