Předmět Marketingová komunikace (KMG / MKO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MKO - Marketingová komunikace, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1.Vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu, vymezení základních pojmů2.Komunikační proces, teorie, přístupy a modely3.Tvorba komunikační strategie v podniku4.Rozpočtování marketingové komunikace5.Reklama6.Osobní prodej7.Podpora prodeje8.Veletrhy a výstavy9.Public relations10.Sponzoring11.Přímý marketing,databázový marketing12.Přímý prodej - případová studie13.Nové trendy v marketingové komunikaci - virální a guerillová komunikace, elektronická komunikace, komunikace firem na sociálních sítích.14. Praktický příklad marketingové komunikace ve firmě - přednáška odborníka z praxe.Cvičení:1. Komunikační nástroje základní pojmy2. Elektronická komunikace - příklady3. Direct mail ukázky adresných zásilek do poštovních schránek4. Event marketing příklady akcí pro zaměstnance, obchodnípartnery, zákazníky5. Product placement příklady marketingové komunikace firem6. Virální komunikace - příklady marketingové komunikace7. Guerillová komunikace příklady marketingové komunikace
Získané způsobilosti
Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu,- pochopí marketingovou komunikaci v souvislosti s marketingem, vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu- pochopí vztah mezi reklamou,osobním prodejem, Public relations, sponzoringem, výstavnictvím,přímým marketingem,databázovým marketingem,přímým prodejem, podporou prodeje a ostatní formami marketingové komunikace- naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti marketingové komunikace v praxi - komunikační proces,tvorba komunikační strategie v podniku,rozpočtování marketingové komunikace.
Literatura
GUENES, M.; BERGH, J.; PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. Praha, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Přikrylová, J.; Jahodová, H. Moderní marketingová komunikace. Praha, 2010. ISBN 978-80-247.Švandová,Z.:. Úvod do marketingové komunikace. TU Liberec, 2002. ISBN 80-7083-637-7.Tellis,G.J. Reklama a podpora prodeje. Grada Praha, 2000. ISBN 80-7169-997-7.ŠINDLER, P. . Event marketing . Praha. ISBN 80-247-0646-6.FREY, P. Marketingová komunikace, to nejlepší z nových trendů. Praha. ISBN 978-80-7261-160-7.SVOBODA, V. Public relations ? moderně a účinně. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
Požadavky
Podmínky pro získání zápočtu:- účast na cvičeních - 80%- prezentace a odevzdání seminární práce ve skupině na dané témaZkouška písemná z probírané látky- minimální požadavek 60 %
Garant
Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.