Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (KMG / MKO*P)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MKO*P - Marketingová komunikace, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu, vymezení základních pojmů2.Komunikační proces,teorie,přístupy a modely3.Tvorba komunikační strategie v podniku4.Rozpočtování marketingové komunikace5.Případová studie na tvorbu komunikačního plánu6.Reklama7.Osobní prodej8.Public relations9.Sponzoring10.Výstavnictví11.Přímý marketing,databázový marketing12.Přímý prodej13.Podpora prodeje14.Ostatní formy marketingové komunikace.

Získané způsobilosti

Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu,- pochopí marketingovou komunikaci v souvislosti s marketingem, vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu- pochopí vztah mezi reklamou,osobním prodejem, Public relations, sponzoringem, výstavnictvím,přímým marketingem,databázovým marketingem,přímým prodejem, podporou prodeje a ostatní formami marketingové komunikace- naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti marketingové komunikace v praxi - komunikační proces,tvorba komunikační strategie v podniku,rozpočtování marketingové komunikace.

Literatura

Švandová,Z.:. Úvod do marketingové komunikace. TU Liberec, 2002. ISBN 80-7083-637-7.Jefkins,F. Modern Marketing Communications, BAS London, 1996. Tellis,G.J. Reklama a podpora prodeje. Grada Praha, 2000. ISBN 80-7169-997-7.Nagyová,J. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX, 2001. ISBN 80-86324-00-1.Schulz,D.E. Moderní reklama, umění zaujmout. Grada, 2001. ISBN 80-7169-062-7.Lesly,P. Public relations. Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85865-15-7.

Požadavky

Podmínky pro získání zápočtu:- účast na cvičeních - 80%- prezentace a odevzdání seminární práce ve skupině na dané témaZkouška písemná z probírané látky- minimální požadavek 70 %

Garant

Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.