Předmět Mezinárodní marketing (KMG / MMG)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MMG - Mezinárodní marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod, definice, základní pojmy, vývoj koncepcí, vývoj názorů na zahraniční obchod.2. Důvody vstupu na zahraniční trhy3. Nepřímé metody vstupu na zahraniční trhy4. Přímé metody vstupu na zahraniční trhy5. Analýza prostředí v cílové zemi6. Mezinárodní marketingový výzkum7. Tržní segmentace8. Výběr trhu pro export, strategický marketing9. Produkt, produktové strategie10. Cenová politika v mezinárodním marketingu11. Zpracování objednávek a distribuce12. Komunikace v mezinárodních aktivitách13. Organizace firmy při zahraniční činnosti14. Závěr, opakování, rezerva
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti mezinárodního marketingu.
Literatura
STRNAD, P., KRAUSOVÁ, A. Mezinárodní marketing. Technická univerzita v Liberci, 2011. ISBN 978-80-247-32.MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing,, 2011. ISBN 978-80-247-29.CRAIG, C. S., P., DOUGLAS, S. P.. Internationat marketing research. Chichester, John Wiley a Sons, 2005. ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. Radix.Praha,, 1997. ISBN 978-80-8603--07-1.MACHKOVÁ, H., ČERNOHLÁVKOVÁ, E., SATO, A. Mezinárodní obchodní operace. Praha: Grada Publishing,, 2010. ISBN 978-80-247-32.ŠTRACH, P. Mezinárodní manamegent. Praha: Grada Publishing,, 2009. ISBN 978-80-247-2987-9.
Požadavky
Splnění podmínek stanovených na začátku výuky. Vypracování semestrální práce.Písemná zkouška. Úspěšné složení písemné zkoušky minimálně na 65%.
Garant
Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Vyučující
Ing. Lenka Červová, Ph.D.Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.