Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět International Marketing (KMG / MMG-A)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MMG-A - International Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod, definice, vývoj názorů na zahraniční obchod2.Důvody vstupu na zahraniční trhy3.Nepřímé metody vstupu na zahraniční trhy4.Přímé metody vstupu na zahraniční trhy5.Analýza prostředí v cílové zemi6.Mezinárodní marketingový výzkum7.Tržní segmentace8.Výběr země pro zahraniční činnost9.Výrobkové strategie10.Cenové strategie, způsoby placení11.Zpracování objednávek a distribuce12.Komunikace v mezinárodních aktivitách13.Organizace firmy při zahraniční činnosti14.Závěr, opakování, rezerva

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti mezinárodního marketingu.

Literatura

Ball, D., Mc Culloch, W.:. International Business, Mc Graw-Hill 1996. Album, G., Strandskov, J. a kol.:. International Marketing and Export Management, Addison- Wesley 1994.

Požadavky

Vyřešení samostatné práce na dané téma

Garant

Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.