Předmět International Marketing (KMG / MMG-A)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MMG-A - International Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Úvod, definice, vývoj názorů na zahraniční obchod2.Důvody vstupu na zahraniční trhy3.Nepřímé metody vstupu na zahraniční trhy4.Přímé metody vstupu na zahraniční trhy5.Analýza prostředí v cílové zemi6.Mezinárodní marketingový výzkum7.Tržní segmentace8.Výběr země pro zahraniční činnost9.Výrobkové strategie10.Cenové strategie, způsoby placení11.Zpracování objednávek a distribuce12.Komunikace v mezinárodních aktivitách13.Organizace firmy při zahraniční činnosti14.Závěr, opakování, rezerva
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti mezinárodního marketingu.
Literatura
Ball, D., Mc Culloch, W.:. International Business, Mc Graw-Hill 1996. Album, G., Strandskov, J. a kol.:. International Marketing and Export Management, Addison- Wesley 1994.
Požadavky
Vyřešení samostatné práce na dané téma
Garant
Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.