Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a řízení vztahů se zákazníky (KMG / MRV-D)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MRV-D - Marketing a řízení vztahů se zákazníky, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do problematiky, vývojové koncepce marketingu, nové trendy a formy marketingu(digitální, mobilní, virální, guerillový, event marketing), využití nových technologií v marketingu2. Orientace na zákazníka, hodnota vztahu se zákazníkem.3. Definování a vymezení pojmu hodnota zákazníka: hodnota zákazníka pro firmu (customer life time value) a hodnota pro zákazníka (perceived customer value)4. Vymezení konceptu hodnoty zákazníka, definování hybných sil (driverů) hodnoty a řízení vztahů se zákazníky.5. Diferencované řízení vztahů se zákazníky (CRM), podstata, hodnota zákazníka jako součást řízení vztahů se zákazníky.6. Měření hodnoty pro zákazníka, RFM analýza, životní cyklus a segmentace zákazníků podle jejichhodnoty, ziskovost zákazníků.7. Marketingové pojetí hodnoty pro zákazníka, hodnota pro zákazníka jako součást marketingovéstrategie (tzv. diferenční výhody).8. Vytváření a řízení vztahů se zákazníky, tvorba a způsoby zvyšování hodnoty pro zákazníka.9. Hodnotový management, hodnotová analýza a projektování.10. Hodnota pro zákazníka a inovace, hodnotové inovace a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka.

Získané způsobilosti

Schopnost získání potřebných informací a kritického zhonocení stávajících teoretických poznatků.

Literatura

WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0569-9.LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.KOTLER, P a F. TRIAS DE BES. Inovativní marketing. Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0921-X.BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně, KCRM ? key customer relationship management. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1.KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-24-2439-3.KOTLER, P., C. J. DIPACK a S. MAESINCEE. Marketing v pohybu. Nový přístup k zisku, růstu a obnově. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-161-4.KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.DOYLE, P. Value-based marketing: Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value. Chichester: John Wiley & Sons, Ltd. ISBN 978-0-470-77314-7.

Požadavky

Doktorandi zpracují literární rešerši na marketingové téma vybrané v souvislosti s tématickým zaměřením disertační práce, prokážou schopnost kritického zhodnocení stávajících poznatků a posoudí možností jejich aplikace na vybranou problematiku, případně navrhnout koncept praktického řešení nebo dalšího zkoumání dané problematiky. Prezentace zvolené tématiky bude součástí odborné rozpravy u zkoušky.

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.