Předmět Marketingová strategie v CR (KMG / MSC)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MSC - Marketingová strategie v CR, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Základní pojmy, vývoj strategického marketingu, strategický řídící proces2.Marketingové cíle, marketingové plánování3.Interpretace shromážděných dat4.Přehled strategií5.Investiční strategie6.Konkurenční strategie7.Marketingové strategie - výrobku, služby, nabídky8.Cenové strategie9.Distribuční strategie10.Komunikační strategie11.Strategie na různých typech trhů12.Vyhodnocení strategií13.Implementace strategie14.Strategická kontrolaV rámci cvičení se řeší případové studie
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti marketingových strategií.
Literatura
Strnad, P., Dědková, J. Strategický marketing, TUL, 2009, ISBN 978-80-7372-450-4. PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing a.s., 1994. ISBN 80-85605-11-2.Horáková, H.:. Strategická analýza, C.H. BECK, 2000, ISBN 80-7179-422-8. Horáková, H.:. Strategický marketing. Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-996-9.
Požadavky
Aktivní spolupráce na cvičeních, zpracování dílčích seminárních pracízkouška:písemná
Garant
PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.