Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová strategie v CR (KMG / MSC)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MSC - Marketingová strategie v CR, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Základní pojmy, vývoj strategického marketingu, strategický řídící proces2.Marketingové cíle, marketingové plánování3.Interpretace shromážděných dat4.Přehled strategií5.Investiční strategie6.Konkurenční strategie7.Marketingové strategie - výrobku, služby, nabídky8.Cenové strategie9.Distribuční strategie10.Komunikační strategie11.Strategie na různých typech trhů12.Vyhodnocení strategií13.Implementace strategie14.Strategická kontrolaV rámci cvičení se řeší případové studie

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti marketingových strategií.

Literatura

Strnad, P., Dědková, J. Strategický marketing, TUL, 2009, ISBN 978-80-7372-450-4. PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing a.s., 1994. ISBN 80-85605-11-2.Horáková, H.:. Strategická analýza, C.H. BECK, 2000, ISBN 80-7179-422-8. Horáková, H.:. Strategický marketing. Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-996-9.

Požadavky

Aktivní spolupráce na cvičeních, zpracování dílčích seminárních pracízkouška:písemná

Garant

PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.