Předmět Marketing v pojišťovnictví (KMG / MVP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MVP - Marketing v pojišťovnictví, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Charakteristika trhu služeb se zaměřením na oblast pojišťění osob2.Význam a poslání marketingu ve službách3.Umísťování a odlišení služeb4.Segmentace trhu, cílový trh u pojištění osob5.Marketingový mix ve službách, konkrétně v oboru pojišťovnictví6.Služba jako produkt7.Cenová tvorba v sektoru služeb8.Možnosti distribuce služeb9.Marketingová komunikace ve službách10.Materiální prostředí11.Lidský faktor ve službách12.Procesy ve službách13.Marketingové plánování v oblasti služeb14.Marketingový výzkum
Získané způsobilosti
Po absolvování přemětu studenti:- orientují se v oblasti marketingu na pojistném trhu- pochopí odlišnosti marketingu služeb aplikované na sektor pojišťovnictví- vylepší si orientaci v oblasti pojišťovnictví- je schopen využívat získané informace, posoudit jejich význam a aplikovat je na praktických příkladech- pochopí, že kvalita v oblasti poskytování služeb je významný nástroj konkurenceschopnosti a dobrého jména podniku.
Literatura
Korauš,A.:. Marketing v bankovníctve a poisťovníctve. Sprint, Bratislava, 2000. Kotler,P.:. Marketing management. Grada, Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.Janečková,L.,Vaštíková,M. Marketing služeb. Grada, Praha, 2000. Payne,A.:. Marketing služeb. Grada,Praha, 1996.
Požadavky
Výuka probíhá formou přednášek a cvičení. Minimálně povinná účast na cvičení je 80%. Seminární práce musí být uznána a obhájená v minimálním rozsahu 10 stran. Zkouška probíhá písemnou formou, její splnění je 65%.
Garant
Ing. Iveta Honzáková
Vyučující
Ing. Iveta HonzákováIng. Iveta Honzáková