Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum pro textilní průmysl (KMG / MVT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MVT - Marketingový výzkum pro textilní průmysl, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod, potřeba, cíle a význam marketingového výzkumu2.Marketingový informační systém, databázový marketing3.Typy marketingového výzkumu, marketingové studie (explorační, deskriptivní, kauzální a prognostický výzkum, stálý a příležitostní výzkum, příčné a podélné (panelové) výzkumy)4. Primární a sekundární výzkum, zdroje marketingových informací: interní a externí, primární a sekundární (operativní data, market inteligence, informační knihovna, databáze, internet)5.Kvantitativní a kvalitativní výzkum6.Návrh a příprava marketingového výzkumu, metodické přístupy: pozitivistický a fenomenologický, proces marketingového výzkumu (definování problému, stanovení cíle výzkumu, návrh a zhodnocení přínosu marketingového výzkumu)7.Metody sběru primárních dat8.Tvorba dotazníku9.Typy a tvorba otázek, škálovací techniky10. Metody výběru respondentů (statistické a nestatistické11. Vzorkování, stanovení velikosti vzorku)12. Metody vyhodnocování dat: popisná statistika,13. Testování statistických hypotéz, závislosti (regresní a korelační analýza)14.Marketingové výzkumy textilních produktů

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu studenti:- se seznámí s problematikou a terminologii marketingového vvýzkumu - pochopí úlohu marketingového výzkumu ve strategickém plánování a řízení- seznámí se s procesem návrhu a přípravy marketingového výzkumu a tvorbou dotazníku- získají praktické zkušenosti se získáváním a zpracováním sekundárních a primárních dat

Literatura

Babka, M.:. Kde a jak hledat informace o firmách. Management Press, Praha, 1994. Foret, M., Stávková, J.:. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. Grada, Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.Zbořil, K.:. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace, Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha, 1998. Bárta, V., Bártová, H.:. Marketingový výzkum trhu. Economia, Praha, 1991. Sanders, M., Lewis, P., Thornhill, A.:. Research Methods for Business Students, Pitman Publishing, 1997. Wonnacot, T. - Wonnacot, R.:. Statistika pro obchod a hospodářství. Victoria Publishing, Praha, 1994.

Požadavky

Podmínky pro získání zápočtu:- účast na cvičeních: 85 % - zpracování seminárních prací ve skupinách: 100 %- semestrální práce (výzkumná zpráva)Hodnocení:Získané vědomosti a poznatky budou hodnoceny zpracováním semestrální práce ve skupině na dané téma o rozsahu 2500 - 3000 slov, která bude prezentována na cvičeních. Hodnocení: 20 bodů (min. 13 bodů)Zkouška: písemná bude zahrnnovat všechny probírané oblasti. Hodnocení: 60 bodů (min. 40 bodů)Minimální požadavky pro úspěšné absolvování předmětu zahrnující všechna hodnocení: 66 % (66 bodů)

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.