Předmět Marketing Research (KMG / MVZ-A)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MVZ-A - Marketing Research, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Úvod, potřeba, cíle a význam marketingového výzkumu2.Marketingový informační systém, databázový marketing3.Typy marketingového výzkumu, marketingové studie (explorační, deskriptivní, kauzální a prognostický výzkum, stálý a příležitostní výzkum, příčné a podélné (panelové) výzkumy)4. Primární a sekundární výzkum, zdroje marketingových informací: interní a externí, primární a sekundární (operativní data, market inteligence, informační knihovna, databáze, internet)5.Kvantitativní a kvalitativní výzkum6.Návrh a příprava marketingového výzkumu, metodické přístupy: pozitivistický a fenomenologický, proces marketingového výzkumu (definování problému, stanovení cíle výzkumu, návrh a zhodnocení přínosu marketingového výzkumu)7.Metody sběru primárních dat8.Tvorba dotazníku9.Typy a tvorba otázek, škálovací techniky10. Metody výběru respondentů (statistické a nestatistické11. Vzorkování, stanovení velikosti vzorku)12. Metody vyhodnocování dat: popisná statistika,13. Testování statistických hypotéz, závislosti (regresní a korelační analýza)14.Závěrečná zpráva výzkumného projektu, obsah a náplň
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti marketingového výzkumu.
Literatura
Moutinho,L.,Evans,M.:. Applied Marketing Research, Addison-Westley. 1992. Kumar,V. International Marketing Research, Prentice Hall. 2001. Malhotva,N.K.,Birks,D.:. Marketing Research, European Edition,Addison-Westley Ltd. 2000. Sanders,M.,Lewis,P.,Thornhill,A. Research Methods for Business Students, Pitman Publishing. 1997.
Požadavky
Odevzdání a prezentace semestrální prácezkouška:písemná
Garant
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.