Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v sociální práci (KMG / MXMG)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MXMG - Marketing v sociální práci, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do marketingu, význam marketingu, hlavní zásady a základní pojmy marketingu2. Marketingový vývoj, úloha marketingu ve firmě.3. Nástroje marketingového mixu, složky a jejich popis, výrobek.4. Výrobek - životní cyklus výrobku, proces vývoje nového výrobku - jednotlivé etapy.5. Cena - význam ceny v marketingu, cenové cíle, proces stanovení ceny, cenové metody.6. Podstata distribuce, distribuční kanály pro spotřební a průmyslové výrobky.7. Marketingová komunikace - její formy : reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej a nástroje využívané v jednotlivých formách8. Strategické plánování, typy plánování, obsah marketingového plánu9. Získávání informací pro marketingová rozhodnutí, zdroje sekundární a primární.10.Pojem trh a jeho členění, segmentace trhu, výhody segmentace, podmínky segmentace,11.Chování zákazníka, faktory ovlivňující zákazníka, rozhodovací proces zákazníka.12. Marketingové prostředí a jeho vliv na činnost firmy, vlivy mikroprostředí, makroprostředí13.Plánování marketingové strategie pro mezinárodní trhy14.Marketing služeb, cestovního ruchu

Získané způsobilosti

Orientace v marketingové problematice

Literatura

DĚDKOVÁ,J.,HONZÁKOVÁ,I. Základy marketingu,4.vyd.Liberec:Technická univerzita, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3.HANNAGAN, T. J.:. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management press, 1996. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.Kotler, P. Moderní marketing, Grada Publishing, Praha 2007, ISBN 978-80-247-1545-2.

Požadavky

Vyřešení samostatné práce na dané téma

Garant

PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.