Předmět Mezinárodní marketing (KMG / MZG-A)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MZG-A - Mezinárodní marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Úvod, definice, vývoj názorů na zahraniční obchod2.Důvody vstupu na zahraniční trhy3.Nepřímé metody vstupu na zahraniční trhy4.Přímé metody vstupu na zahraniční trhy5.Analýza prostředí v cílové zemi6.Mezinárodní marketingový výzkum7.Tržní segmentace8.Výběr země pro zahraniční činnost9.Výrobkové strategie10.Cenové strategie, způsoby placení11.Zpracování objednávek a distribuce12.Komunikace v mezinárodních aktivitách13.Organizace firmy při zahraniční činnosti14.Závěr, opakování, rezerva
Získané způsobilosti
orientace v oblasti mezinárodního marektingu.
Literatura
Ball, D., Mc Culloch, W.:. International Business, Mc Graw-Hill 1996. Album, G., Strandskov, J. a kol.:. International Marketing and Export Management, Addison- Wesley 1994. Čichovský, L. Marketing zahraničního obchodu. Radix Praha, 1997. ISBN 80-86031-07-1.Kulhavý, E.:. Mezinárodní marketing. BaBtext Praha, 1992. ISBN 80-90144-0-3.Machková,H.:. Mezinárodní marketing. VŠE, Praha, 2003. ISBN 80-245-0496-0.
Požadavky
Vyřešení samostatné práce na dané téma.
Garant
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.Ing. Lenka Červová, Ph.D.Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.