Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing (KMG / MZG-A)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MZG-A - Mezinárodní marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod, definice, vývoj názorů na zahraniční obchod2.Důvody vstupu na zahraniční trhy3.Nepřímé metody vstupu na zahraniční trhy4.Přímé metody vstupu na zahraniční trhy5.Analýza prostředí v cílové zemi6.Mezinárodní marketingový výzkum7.Tržní segmentace8.Výběr země pro zahraniční činnost9.Výrobkové strategie10.Cenové strategie, způsoby placení11.Zpracování objednávek a distribuce12.Komunikace v mezinárodních aktivitách13.Organizace firmy při zahraniční činnosti14.Závěr, opakování, rezerva

Získané způsobilosti

orientace v oblasti mezinárodního marektingu.

Literatura

Ball, D., Mc Culloch, W.:. International Business, Mc Graw-Hill 1996. Album, G., Strandskov, J. a kol.:. International Marketing and Export Management, Addison- Wesley 1994. Čichovský, L. Marketing zahraničního obchodu. Radix Praha, 1997. ISBN 80-86031-07-1.Kulhavý, E.:. Mezinárodní marketing. BaBtext Praha, 1992. ISBN 80-90144-0-3.Machková,H.:. Mezinárodní marketing. VŠE, Praha, 2003. ISBN 80-245-0496-0.

Požadavky

Vyřešení samostatné práce na dané téma.

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.Ing. Lenka Červová, Ph.D.Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.