Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ochrana spotřebitele v CR (KMG / OSP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / OSP - Ochrana spotřebitele v CR, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Osnova přednášek:1. Termín spotřebitel, zákazník, přístupy ke spotřebnímu chování, vysvětlení základních pojmů.2. Kulturní rámec spotřebního chování, projevy kultury, části kulturního prostředí.3. Sociální chování, nejbližší okolí - rodina jako zdroj spotřebního chování, děti jako spotřebitelé.4. Rozhodovací proces zákazníka.5. Spotřebitelská segmentace, typizace skupin zákazníků.6. Systém ochrany spotřebitele v Evropské unii.7. Ochrana spotřebitele v České republice.8. Reklamace.9. Analýza problematiky nákupu a prodeje z hlediska spotřebitelů.10. Podstata CRM, CRM a úloha zákazníka. Nástroje CRM a zákaznická politika.11. Značky pro spotřebitele.12. Vliv Internetu na chování spotřebitele - elektronické nakupování.Osnova cvičení:1. Úvodní cvičení, zadání semestrální práce - zjišťování profilu spotřebitele, žijícího v Euroregionu Nisa, zadání podmínek pro splnění zápočtu.2. Trh EU - kulturní odlišnosti v jednotlivých zemích, příklady.3. Řešení případové studie.4. Netradiční životní cyklus rodiny.5. Prezentace zadaných úkolů a otázek.6. Tvorba a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky, zápočtový test.7. Prezentace semestrálních prací, udělování zápočtů.

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti spotřebitelského chování.

Literatura

HOROVÁ, O.:. Ochrana spotřebitele po vstupu do Evropské unie.1.vyd. Praha:Oeconomica, 2006, ISBN80-245-106-1. Koudelka, J.:. Spotřební chování a marketing, 1.vydání. Grada Praha, 1997. ISBN 80-7169-372-3.Douchová, J., Komárková, R., Vysekalová, J.:. Základy psychologie trhu, 1. Vydání. Jinočany: H&H, 1993. ISBN 80-85787-22-9.

Požadavky

Vypracování a úspěšné obhájení semestrální práce, zkouška: písemná

Garant

PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.