Předmět Industrial Marketing (KMG / PMG-A)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / PMG-A - Industrial Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Členění trhů2.Kupní chování na průmyslových trzích3.Rozdíly mezi spotřebním a průmyslovým marketingem4.Etapy kupního procesu, vlivy prostředí5.Rozhodovací modely6.Důvody a výhody segmentace, postupy (makrosegmentace, mikrosegmentace)7.Zkušenostní křivka (experience curve), matice hodnocení výrobku8.Výrobkové strategie (inovační model, kategorie inovací)9.Odhady poptávky, ceny, slevy při průmyslovém prodeji10.Distribuce na průmyslových trzích11.Komunikace na průmyslových trzích12.Hodnocení zákazníků (odběratelů), hodnocení konkurence13.Průmyslové služby14.Implementace a kontrola
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti B2B trhů.
Literatura
Hutt, M. D., Speh, T. W.:. Business Marketing Management, Dryden Press 1992. Ford D.:. Understanding Business Markets, Academic Press 1993.
Požadavky
Prezentace a odevzdání semestrální prácezkouška:písemná
Garant
Ing. Světlana Myslivcová