Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Industrial Marketing (KMG / PMG-A)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / PMG-A - Industrial Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Členění trhů2.Kupní chování na průmyslových trzích3.Rozdíly mezi spotřebním a průmyslovým marketingem4.Etapy kupního procesu, vlivy prostředí5.Rozhodovací modely6.Důvody a výhody segmentace, postupy (makrosegmentace, mikrosegmentace)7.Zkušenostní křivka (experience curve), matice hodnocení výrobku8.Výrobkové strategie (inovační model, kategorie inovací)9.Odhady poptávky, ceny, slevy při průmyslovém prodeji10.Distribuce na průmyslových trzích11.Komunikace na průmyslových trzích12.Hodnocení zákazníků (odběratelů), hodnocení konkurence13.Průmyslové služby14.Implementace a kontrola

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti B2B trhů.

Literatura

Hutt, M. D., Speh, T. W.:. Business Marketing Management, Dryden Press 1992. Ford D.:. Understanding Business Markets, Academic Press 1993.

Požadavky

Prezentace a odevzdání semestrální prácezkouška:písemná

Garant

Ing. Světlana Myslivcová