Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklama (KMG / REK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / REK - Reklama, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled probírané látky:1.Vymezení základních pojmu,forem a vztahu reklamy k marketingové komunikaci, vztah reklamy a etiky2.Právo v reklamě3.Reklamní kampaň, reklamní agentury a jejich struktura, typy, funkce4.Mediální agentury a jejich struktura, typy, funkce5.Mediální strategie a výpočty dosahu, frekvence, účinnosti6.Reklama v televizi7.Inzerce a reklama v tisku8.Reklama v radiu9.Venkovní reklama10.Ostatní formy reklamy

Získané způsobilosti

Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu,- pochopí reklamu v souvislosti s marketingem a marketingovou komunikací, vztah reklamy a etiky právo v reklamě - pochopí vztah mezi reklamou v tisku, televizi, rádiu, na internetu, venkovní reklamou a ostatními formami reklamy- získá poznatky, dovednosti a analytické techniky pro rozhodování na reklamním trhu - základní reklamní strategie, tvorba reklamního rozpočtu, reklamní média a práce reklamních a mediálních agentur- naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti reklamy v praxi - určení plánů, cílů, metod výběru reklamních médií, stanovení rozpočtu na reklamu a hodnocení účinnosti reklamy.

Literatura

Schultz,D.E.:. Moderní reklama, umění zaujmout. Grada Praha, 1995. ISBN 80-7169-062-7.Nagyová,J.:. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX Praha, 1999. ISBN 80-86324-00-1.Schvalbe,H.:. Praktická reklama. Grada, 1995. ISBN 80-7169-112-7.Kotler,P.:. Marketing management. Grada, Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.

Požadavky

Podmínky pro získání zápočtu:- účast na cvičeních - 100%- prezentace a odevzdání seminární práce ve skupině na dané témaZkouška písemná z probírané látky- minimální požadavek 70 %

Garant

Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.