Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategic Marketing (KMG / SMG-A)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / SMG-A - Strategic Marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Každá firma hledá strategie, marketingové plány i celou náplň své marketingové činnosti. Jednotlivé plánovací kroky jsou probírány od vstupní analýzy až po implementaci a kontrolu,1. Základní pojmy, vývoj strategického marketingu, strategický řídící proces2. Marketingové cíle, marketingové plánování3. Interpretace shromážděných dat4. Přehled strategií5. Investiční strategie6. Konkurenční strategie7. Marketingové strategie - výrobku8. Cenové strategie9. Distribuční strategie10. Komunikační strategie11. Strategie na různých trzích12. Vyhodnocení strategií13. Implementace strategie14. Strategická kontrolaV rámci cvičení se řeší případové studie

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti stanovení marketingových strategií.

Literatura

Toyne, B,Walters, P,G.P.:. Global Marketing Management, A Strategic Perspective,Allyn and Bacon. Needham, 1989. ISBN 0-205-11829-1.Assael H,:. Marketing- Principles & Strategy, The Dryden Press 1993.

Požadavky

Aktivní řešení případových studiízkouška:písemná

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.