Předmět Strategický marketing (KMG / SMG*P)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / SMG*P - Strategický marketing, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Každá firma hledá strategie, marketingové plány i celou náplň své marketingové činnosti. Jednotlivé plánovací kroky jsou probírány od vstupní analýzy až po implementaci a kontrolu,1. Základní pojmy, vývoj strategického marketingu, strategický řídící proces2. Marketingové cíle, marketingové plánování3. Interpretace shromážděných dat4. Přehled strategií5. Investiční strategie6. Konkurenční strategie7. Marketingové strategie - výrobku8. Cenové strategie9. Distribuční strategie10. Komunikační strategie11. Strategie na různých trzích12. Vyhodnocení strategií13. Implementace strategie14. Strategická kontrolaV rámci cvičení se řeší případové studie
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti stanovení marketingových strategií.
Literatura
Strnad,P.,Dědková,J.:. Strategický marketing. TU Liberec, 2007. ISBN 978-80-7372-197-8.Toyne, B,Walters, P,G.P.:. Global Marketing Management, A Strategic Perspective,Allyn and Bacon. Needham, 1989. ISBN 0-205-11829-1.Assael H,:. Marketing- Principles & Strategy, The Dryden Press 1993. Sedláčková,H.:. Strategická analýza. C.H.BECK, 2000. ISBN 80-7179-422-8.Horáková, H.:. Strategický marketing. Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-996-9.
Požadavky
80% účast na cvičení. Vypracování seminární práce v minimálním rozsahu 8 stran.Seminární práce musí být uznána a musí být obhájena.Písemný test pro získání zápočtu musí být splněn na 60%zkouška:písemná, její splnění musí být na 65%
Garant
PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.