Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vybrané statě z marketingu (KMG / VMG-D)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / VMG-D - Vybrané statě z marketingu, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Sylabus:1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnosti

Získané způsobilosti

Studenti získají znalosti v souladu s cílem a obsahem předmětu.

Literatura

Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W.:. Consumer Behavior, The Dryden Press,1986. Majaro, S.:. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets, George Allen & Unwin,1978. Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E., Dowd, L.:. International Marketing and Export Management, Addison- Wesley,1994. Pelsmacker P. D,Geuens M., Van den Bergh J.:. Marketingová komunikace, Grada Praha 2003. Peter, J.P., Olson, J.C.:. Understanding Consumer Behavior, Irwin,1994.

Požadavky

Vypracování práce na zadané téma

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.