Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vybrané statě z marketingu (KMG / VMGDZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / VMGDZ - Vybrané statě z marketingu, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět sám je určen pro pracovníky, kteří nejsou marketingovými specialisty, oni sami si vyberou z uvedeného sylabu tu část, kterou hodlají ve své práci využívat. Na dané téma sepíší esej.Sylabus:1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnostiSylabus:1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnosti

Získané způsobilosti

Studenti získají znalosti v souladu s cílem a obsahem předmětu.

Literatura

Majaro, S.:. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets, George Allen & Unwin,1978. Pelsmacker P. D,Geuens M., Van den Bergh J.:. Marketingová komunikace, Grada Praha 2003. Peter, J.P., Olson, J.C.:. Understanding Consumer Behavior, Irwin,1994.

Požadavky

Vypracování práce na zadané téma

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.