Předmět Vybrané statě z marketingu (KMG / VMI-D)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / VMI-D - Vybrané statě z marketingu, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Sylabus:1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnosti
Získané způsobilosti
Studenti získají znalosti v souladu s cílem a obsahem předmětu.
Literatura
Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W.:. Consumer Behavior, The Dryden Press,1986. Majaro, S.:. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets, George Allen & Unwin,1978. Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E., Dowd, L.:. International Marketing and Export Management, Addison- Wesley,1994. Pelsmacker P. D,Geuens M., Van den Bergh J.:. Marketingová komunikace, Grada Praha 2003. Peter, J.P., Olson, J.C.:. Understanding Consumer Behavior, Irwin,1994.
Požadavky
Vypracování práce na zadané téma
Garant
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.