Předmět Teorie retailingu (KPE / TRT-D)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPE / TRT-D - Teorie retailingu, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Cílem předmětu je výklad geneze retailingových činností obchodních firem, jejich typového instrumentária a hlavních forem realizace prodejních aktivit. Dalším zaměřením je lokalizace obchodních jednotek s přihlédnutím k projevům obchodní gravitace a nákupního spádu. Pozornost je také zacílena na studium vlivu nových technologií včetně charakteristiky rozvojových strategií retailingových firem s efektem globalizace obchodních procesů.
Získané způsobilosti
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
Literatura
PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol. Obchodní podnikání - RETAIL MANAGEMENT. 2. vyd. Praha: MANAGEMENT PRESS, 2002. ISBN 80-7261-059-7.CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail management. 1. vyd. Praha: MANAGEMENT PRESS, 2007. &, &. ISBN 978-80-7261-167-6.DVOŘÁK, J. Základy mezinárodní obchodní politiky. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, 2000. ISBN 80-7079-658-8.WILSON, J. Mezinárodní obchod. 1. vyd. Praha: Readers International Prague, 1995. ISBN 80-901813-2-5.
Požadavky
zápočet: semestrální práceústní zkouška
Garant
prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.
Vyučující
prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.