Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Alternativní formy výuky (KAJ / AFVNE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / AFVNE - Alternativní formy výuky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Téma 1: Současné trendy ve výuce anglického jazyka.Téma 2: Standardní a alternativní přístupy a metody.Téma 3: Drama ve výuce anglického jazyka (včetně použití videoukázek).Téma 4: Kritické myšlení a čtení (včetně elektronických nástrojů a zdrojů na internetu).Téma 5: Komunikativní přístup, úkolové vyučování.Téma 6: Kooperativní učení, simulace.Téma 7: CLIL.Téma 8: Evropské projekty (např. e-Twinning).Téma 9: ICT ve výuce Aj - Moodle, elektronické zdroje.Téma 10: ICT ve výuce Aj - Prezi.Téma 11: ICT ve výuce Aj - volitelná témata.

Získané způsobilosti

Rozvoj dovedností nutných pro učitele anglického jazyka 2. stupně ZŠ.

Literatura

Martin, D. Activities for interactive whiteboares. Esslingen: Helbling Languages. Helbling Languages, 2009. Nunan, D. Designing Task for the Communicative Classroom. CUP, 1991. UNESCO. Efektivní učení ve škole. Praha, 2005. Sampedro, R.; Hillyard, S. Global Issues. OUP, 2004. Teeler, Gray. How to Use teh Internet in ELT. Harlow: Longman, 2000. Kasíková, H. Kooperativní učení a vyučování: Teoretické a praktické problémy. Praha, 2001. Griffiths, G.; Keohane, O. Personalizing Language Learning. CUP, 2000. Brown, H. D. Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall, 1994. Kasíková, H.; Valenta J. Reformu dělá učitel aneb Diferenciace, individualizace, kooperace ve vzdělávání. Praha, 1994. Van den Branden, K. (ed.). Task-Based Language Education: From theory to practice. CUP, 2006. Nunan, D. Task-Based Language Teaching. CUP, 1992. Windeatt, S. The Internet. Oxford: OUP, 2000. Kasíková, H. Učíme se spolupráci spoluprací. 2009. Mehisto, P.; Marsh, D.; Frigols, M. J. Uncovering CLIL: Content and Language Integrated Learning in Bilingual and Multilingual Education. Macmillan, 2008. Dobbs, J. Using teh Board in teh Language Classroom. CUP, 2001.

Požadavky

Min. 75% docházka, aktivní účast na seminářích, mikrovýskupy praktická ukázka aktivity na vybrané téma + pracovní list).

Garant

PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.

Vyučující

Mgr. Jana Richterová, Ph.D.PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.