Předmět Průzkum trhu a spokojenosti zákazníků (KAP / PTZ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAP / PTZ - Průzkum trhu a spokojenosti zákazníků, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do předmětu - co je výzkum trhu, jeho cíle, základní přehled metod 2. Základní etapy výzkumu: příprava, výběr, sběr dat, kontroly, zpracování, prezentace3. Výběrové postupy I: kvótní, pravděpodobnostní výběr, Horvitz-Thomsonův odhad, prostý náhodný výběr4. Výběrové postupy II: systematický výběr a další výběrové plány, rozsah výběru5. Stratifikace, skupinkový výběr, vícestupňový výběr6. Non-response, imputace, převážení7. Pravidla tvorby dotazníku, základní typy otázek8. Měření a škály, speciální škálovací postupy9. Zpracování primárních dat především pro nominální a ordinální proměnné10. Ověřování a modelování závislostí v kontingenčních tabulkách11. Speciální pokročilejší metody zpracování I: logistická regrese, vícerozměrné škálování12. Speciální pokročilejší metody zpracování II: shluková analýza, faktorová analýza13. Základy tvorby dobré prezentace výsledků14. Hlavní projekty výzkumů trhu v ČR, přehled metodiky
Získané způsobilosti
Znalost základních metod průzkumu trhu a schopnost je aplikovat.
Literatura
H. Řezanková. Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha, 2010. J. Ramík. Statistické metody v marketingu. Ostrava, 2005. I. Pecáková. Statistika v terénních průzkumech. Praha, 2011. ISBN 978-80-7431-039-3.
Požadavky
Požadavek na udělení zápočtu:Vypracování a obhajoba semestrální práce, aktivní účast na cvičeníPožadavky ke zkoušce:Znalost řešení úloh, vyložených pojmů a jejich vlastností v rozsahu daném přehledem přednášek.
Garant
prof. RNDr. Aleš Linka, CSc.
Vyučující
prof. RNDr. Jan Picek, CSc.prof. RNDr. Jan Picek, CSc.