Předmět Základy marketingové komunikace (KCL / ZMA-B)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KCL / ZMA-B - Základy marketingové komunikace, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled látky:1. Marketingová komunikace není jen reklama a reklama není jediné kreativní komunikování.2. Cílové skupiny marketingové komunikace a náležité nástroje - texty.3. Pozvánky.4. Tisková zpráva/tisková informace.5. Fámy a fakta, otázky a odpovědi a fakta a čísla jako nástroje (nejen) krizové komunikace.6. Interní komunikace a její typy.7. Newsletter neboli bulletin jako celek.8. Editorial/úvodní slovo bosse.9. Komentář a poznámka.10. Brožury - informační/odborná.11. Leták.11. Inzeráty (personální, osobní, byznys).12. Reklama s převahou textu.13. Reklama s převahou obrazu.14. Reklama k poslechu a pohledu.Studijní literatura:ČMEJRKOVÁ, S. : Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha : LEDA, 2000. ISBN 80-85927-75-6.HANNAGAN, T. J. : Marketing pro neziskový sektor. Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.HORÁKOVÁ, I.; STEJSKALOVÁ, D.; ŠKAPOVÁ, H. : Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9.KOHOUT, J. : Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. ISBN 80-7261-006-6.KOTLER, P. : Marketing Management. Praha : Grada, 2001. Přel. Václav Dolanský a Stanislav Jurečka. ISBN 80-247-0016-6.KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. : Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.PRAVDOVÁ, M. : McDonald´s - tak trochu jiná kultura. Praha, Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1178-3.REIFOVÁ, I. A KOL. : Slovník mediální komunikace. Praha : Portál, 2004, ISBN 80-7178-926-7.ŠEBESTA, K. : K zahajování reklamní (marketingové) komunikace v češtině. ČMF, 1995, roč. 77, s. 82-90.ŠEBESTA, K. : Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. Praha : s. n., 1990.TOSCANI, O. : Reklama je navoněná zdechlina. Přel. Růžena Steklačová. Slovart, 1996. ISBN 80-85871-82-3.Pozn.: Rozvrhová akce bude otevřena, bude-li v ní na začátku příslušného semestru zapsáno alespoň 6 studentů.
Získané způsobilosti
Kurs navazuje na předmět Základy teorie mediální komunikace. Připravuje posluchače na práci v oblasti marketingové komunikace, zvláště na práci tiskového mluvčího, na práci tvůrčího pracovníka v reklamě a PR a na práci s médii.
Literatura
Viz obsah předmětu. Viz obsah předmětu. VIZ PŘEHLED LÁTKY.
Požadavky
Aktivní účast v semináři, kreativní přístup při tvorbě zadávaných textů, analýza předkládaných textů a aktivní diskuse s kolegy s důrazem na argumentační podporu vlastního názoru. Minimálně 75% účast v semináři.Další požadavky budou upřesněny v sylabu nebo na webu katedry na začátku příslušného semestru.
Garant
PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.