Předmět Didaktické využití výp. tech. (KPP / DVE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPP / DVE - Didaktické využití výp. tech., Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Předmět se zabývá didaktickým využitím moderní výukové techniky. V praktické rovině se zaměřuje zejména na práci s interaktivní tabulí, na profil využívaného výukového softwaru, ukazuje na možnosti využívání v konkrétní výuce i na didaktická rizika. Učivo je realizováno činnostně a je strukturováno do následujících témat:1. Moderní didaktická technika (charakteristika, specifika)2. Pravidla tvorby a zdroje výukových prezentací3. Netradiční nástroje tvorby prezentací4. Hodnocení vytvořených výukových prezentací5. Interaktivní systémy (charakteristika, specifika)6. Základní triky v interaktivním SW7. Připravené aktivity a nástroje8. Zdroje a tvorba interaktivních prezentací9. Hodnocení vytvořených interaktivních prezentací10. Odpovědní systémy a tvorba otázek11. Hodnocení vytvořených testů12. Digitální třída13. Vizualizace objektů14. Experimentální sady
Získané způsobilosti
Po splnění kurzu bude student/ka schopen/schopna:1. Porozumět obsahu předmětu Didaktické využití výp. techniky2. Kriticky zhodnotit a analyzovat témata daného předmětu3. Prakticky demonstrovat získané poznatky v rámci semestrální práce4. Využít získané poznatky a dovednosti v edukačním procesu5. Bude motivován k dalšímu vzdělávání v dané oblasti
Literatura
Roblyer, M. D, Doering, A. H. Integrating Educational Technology into Teaching. Pearson, 2013. ISBN 978-0-13-290102-4.Nikl, J. Didaktické aspekty technických výukových prostředků. Liberec, 2002. Bannisterová, D. a kol. Jak nejlépe využít interaktivní tabuli. Praha: Dům zahraničních služeb, 2010. ISBN 978-80-87335-15-4.
Požadavky
K úspěšnému absolvování předmětu student/ka splní:1. aktivní účast na cvičeních2. vytvoření výukových objektů dle zadání
Garant
Mgr. Jan Berki
Vyučující
Mgr. Jan Berki