Předmět Management a marketing (KPP / MAMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPP / MAMK - Management a marketing, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Management2. Plánování, organizování, vedení lidí, kontrola3. Marketing4. Zdroje dat a marketingový výzkum, analýza zákazníka5. Produkt - distribuce, cena, propagace
Získané způsobilosti
Po splnění kurzu bude student/ka schopen/schopna:1. Porozumět obsahu předmětu Management and marketing2. Kriticky zhodnotit a analyzovat témata daného předmětu3. Prakticky demonstrovat získané poznatky v rámci semestrální práce4. Využít získané poznatky a dovednosti v edukačním procesu5. Bude motivován k dalšímu vzdělávání v dané oblasti
Literatura
DONNELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCHEVICH, J. M. Management. Praha: Grada Publishing, 1997. KOONTZ, H. WEIHRICH, H. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993. SVĚTLÍK, J. Marketing školy. 1. vyd. Zlín: EKKA 1996, 382 s. DĚDKOVÁ, J., HONZÁKOVÁ, I. Základy marketingu. Vyd. 2. Liberec: Technická univerzita, 2003.
Požadavky
K úspěšnému absolvování předmětu student/ka splní:1. aktivní účast na kurzu2. aktivní vypracování všech zadaných úkolů3. četba odborné literatury4. vypracování odborné semestrální práce5. úspěšné ověření poznatků získaných v kurzu, dosažení minimálních kritérií stanovených pro získání kreditu
Garant
PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.