Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Prevence specifických poruch učení (KSS / EPU)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / EPU - Prevence specifických poruch učení, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Problematika specifických poruch učení u dětí v období před zahájením povinné školní docházky2. Stimulační programy pro předškolní děti v souvislosti s rozvojem SPU3. Diagnostické metody a stimulační programy v předškolním věku

Získané způsobilosti

Předmět poskytuje studujícím teoretické znalosti o zajištění potřebné péče dětem s rizikem vzniku SPU a v souvislostech s odkladem povinné školní docházky. Cílem předmětu je seznámit studující s možnostmi prevence specifických poruch učení ještě v předškolním věku a zajistit potřebnou péči rizikovým dětem.

Literatura

JUCOVIČOVÁ, D. - ŽÁČKOVÁ, H. Děti s odkladem školní docházky a jejich úspěšný start ve škole. Praha, D+H, 2005. ISBN 80-903579-0-3.KLENKOVÁ, J. Diagnostika předškoláka. Brno, MC nakladatelství, 2003. ISBN 80-239-0082-X.ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-544-X.ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Praha, 2009. ISBN 978-80-7367-514-1. SINDELAROVÁ, B. Předcházíme poruchám učení. Praha, Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-262-1.MICHALOVÁ, Z. Vybrané kapitoly z problematiky specifických poruch učení. Liberec: TU v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-318-7.

Požadavky

Pro získání zápočtu je nutná účast na semináři a vypracování seminární práce. Další požadavky specifikuje vyučující předmětu.

Garant

Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.