Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Edukace žáků s MP a PAS (KSS / KUA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / KUA - Edukace žáků s MP a PAS, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Teoretická a praktická příprava studenta na edukační proces s žáky s mentálním postižením v procesu základního vzdělávání ve všech jeho aktuálních formách zakotvených ve školské legislativě.

Získané způsobilosti

Specializační studijní předmět je teoretickou a praktickou přípravou studenta na edukační proces s žáky s mentálním postižením v procesu základního vzdělávání ve všech jeho aktuálních formách zakotvených ve školské legislativě.

Literatura

ČERNÁ, M. a kol. Česká psychopedie. Praha UK, 2008. ISBN ISBN978-80-246-15.PIPEKOVÁ, J. Osoby s mentálním postižením ve světle současných edukativních trendů. Brno MSD, 2006. ISBN 80-86633-40-3.THOROVÁ, K. Poruchy autistického spektra. Praha: Portál, 2006. VALENTA, M., MÜLLER, O. Psychopedie, teoretické základy a metodika. Praha Parta, 2004. ISBN 80-7320-063-5.BARTOŇOVÁ, M. Současné trendy v edukaci dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Brno MSD, 2009. ISBN 80-86633-373.SCHOPLER, E. REICHLER, R., LANSINGOVÁ, M. Strategie a metody výchovy dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami. Praha Portál, 1998. ISBN 80-7178-199-1.MÜLLER, O. Terapie ve speciální pedagogice. Olomouc UP, 2005. ISBN 80-244-1075-3.VÁGNEROVÁ, M. Vývojová psychologie I. : dětství a dospívání. Praha Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0956-8.JELÍNKOVÁ, M. Vzdělávání a výchova dětí s autismem. Praha PF UK, 2001. ISBN 80- 7290- 042-0.

Požadavky

Pro získání zápočtu student vypracuje semestrální práci na téma zadané vyučujícím předmětu a v rozsahu dle pokynů vyučujícího s cílem ověření znalostí studentů získaných samostudiem. Získání zápočtu je podmínkou účasti na zkoušce. Požadavky zkoušky stanoví vyučující předmětu.