Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektování a IP vzdělávání v SP (KSS / KXR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / KXR - Projektování a IP vzdělávání v SP, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Individuální plány vzdělávání a rozvoje pracovníka jako součást kariérového plánu2. Metodika vzdělávání v sociální sféře3. Efektivní vzdělávání

Získané způsobilosti

Cílem a obsahem disciplíny je porozumění aktuálnímu stavu a prognóze vývoje v oblasti celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků a dalších pracovníků v sociální sféře. Studenti porozumí problematice komplexně, s ohledem na platnou legislativu, možnosti vzdělávání a systém certifikací. Studenti si osvojí dovednost plánování vzdělávání na úrovni zařízení a na úrovni jednotlivých pracovníků. Porozumí jednotlivým formám a modelům vzdělávání dostupným v sociální práci, porovnají situaci v České republice s evropským a světovým kontextem. Naučí se provádět analýzu vzdělávacích potřeb jednotlivce i celého zařízení, porozumí spojení vzdělávání a individuálního plánováni s metodami a řízením sociální práce.

Literatura

TOŠNER, J. Celoživotní vzdělávání v sociálních službách (Metodika vzdělávacích plánů pro poskytovatele sociálních služeb). Praha EuroProfis, 2007. ISBN 978-80-2540-499-7.BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání. Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. Praha: Grada, 2010. ISBN 80-247-2914-5.BEDRNOVÁ, E. A KOL. Management osobního rozvoje. Praha: Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-198-0.TOŠNER, J. Metodika vzdělávacích plánů. Praha EuroProfis, 2007. KOCIANOVÁ, R. Personální činnosti a metody personální práce. Praha: Grada, 2010. ISBN 80-247-2497-3.BARKER, S., COLE, R. Projektový management pro praxi. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2838-4.PEŠATOVÁ I., TOMICKÁ V. Úvod do integrativní speciální pedagogiky. Liberec: TU Liberec, 2007. ISBN 978-80-7372-268-5.PLAMÍNEK, J. Vedení lidí, týmů a firem : praktický atlas managementu. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2448-5.PLAMÍNEK, J. Vzdělávání dospělých. Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada, 2010. ISBN 80-247-3235-0.JEŽEK, P. , SWIECICKI, I. Vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Praha: Centrum sociálních služeb, 2008. ŠERÁK, M. Zájmové vzdělávání dospělých. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-551-6.

Požadavky

Pro získání zápočtu student vypracuje semestrální prácí na téma zadané vyučujícím předmětu a v rozsahu dle pokynů vyučujícího s cílem ověření znalostí studentů získaných samostudiem. Získání zápočtu je podmínkou účasti na zkoušce. Požadavky zkoušky stanoví vyučující předmětu.