Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Edukace jedinců se SPUCH (KSS / MPU)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSS / MPU - Edukace jedinců se SPUCH, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Specifické poruchy učení (dále jen SPU)Reedukační postupy u jedinců s SPUSpecifické poruchy chování (dále jen SPCH)

Získané způsobilosti

Předmět seznamuje s dostupnými aktuálními domácími i zahraničními poznatky z oblasti specifických poruch učení (dále SPU), doplňuje a rozšiřuje již získané poznatky z bakalářského studia. Řečové chování jedinců s SPU je popisováno nejen jako reakce na řečové a situační podněty, ale především jako činnost, která informuje o vývojové úrovni myšlení. Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi individualizované práce s jedinci s SPU.

Literatura

BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení I : Vymezení současné problematiky. Brno MU, 2005. ISBN 80-210-3613-3.ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-544-X.MERTIN, V., BIDLOVÁ, E. Psychologická a pedagogická diagnostika v činnosti učitele. 2005. MICHALOVÁ, Z. Reedukace a kompenzace dyslexie, dysgrafie, dysortografie. Liberec:TU, 2011. ISBN 978-80-7372-744-4.JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-474-8.MICHALOVÁ, Z. Sondy do problematiky specifických poruch chování. Havlíčkův Brod, Tobiáš, 2007. ISBN 80-7311-075-X.ZELINKOVÁ, O. Specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností. Praha Portál, 2009. ISBN 978-80-73675-141.MICHALOVÁ, Z. Vybrané kapitoly z problematiky specifických poruch učení. Liberec: TU v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-318-7.

Požadavky

Pro získání zápočtu je nutná účast na semináři a zpracování semestrální práce. Další požadavky specifikuje vyučující předmětu.