Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management sportu a rekreace (KTV / MSR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / MSR - Management sportu a rekreace, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednášky:1.-2. Komunikační proces a komunikace v činnosti sportovního manažera.3.-4. Charakteristika procesu jednání a průběh jednání, předpoklady úspěšnostimanažera při jednání.5. Pojetí sportu v současné společnosti, stručná historie TV a sportu na územíČR, postavení sportu v české společnosti v současnosti.6. Makroekonomický model sportu.7. Specifika ekonomiky sportovního klubu, ekonomika provozu tělovýchovných zařízení.8. Financování OH, ekonomika světového sportu.9.-13. Semináře v profesionálních sportovních klubech ČR.14. Zápočty.Cvičení:Zaměřena na rozšíření a doplnění témat z přednášek.

Získané způsobilosti

Studenti se seznámí s problematikou managementu v TVS, strategického plánování, marketingu, sponzoringu a reklamy v podmínkách TVS a s činností sportovního manažera.

Literatura

ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu. Praha : UK, 2001. DURDOVÁ, I. Sociálně - ekonomické aspekty sportu. Ostrava : Repronis, 2004. TOMEK, J. Zásady tvorby marketingové strategie. Praha : IŘ, 1991. ČÁSLAVOVÁ, E. Co by měl znát a umět sportovní manažer. In.: Tělovýchovný pracovník č. 5 a č. 7. Praha : ČSTV, 1993. ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha : East West Publish Company, 2000. Manažerství ve sportovním klubu - snaha o profesionalitu. Shrnutí ze semináře o. KOTLER, P. Marketing, management: analýza plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. KOTLER, P. Marketing, management: analýza plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada , 1992. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada , 1992. KOBERA, B. a Šec, P. Reklama efektivně 1991. Praha : Unico, 1991. KOBERA, B. a Šec, P. Reklama efektivně 1991. Praha : Unico, 1991. STÝBLO, J. Role manažera. Moderní řízení 8/1993. STÝBLO, J. Role manažera. Moderní řízení 8/1993. ČÁSLAVOVÁ, E. Sportovní management. Praha : 2000. PLAMÍNEK, J. Vedení lidí, týmů a firem. Praha : Grada, 2002. TOMEK, J. Zásady tvorby marketingové strategie. Praha : IŘ, 1991.

Požadavky

Podmínky k udělení zápočtu:- účast na seminářích- seminární práceZkouška: kombinovaná

Garant

PaedDr. Jindřich Martinec

Vyučující

PaedDr. Jindřich MartinecPaedDr. Jindřich Martinec