Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačová grafika 1 (KDE / PG1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDE / PG1 - Počítačová grafika 1, Fakulta textilní, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Cvičení:Bod sylabu odpovídá týdennímu rozsahu výuky.1. Využití počítačové grafiky v práci návrháře. Základy problematiky vektorové a bitmapové grafiky, výhody - nevýhody. Uplatnění ve vlastní tvorbě v oblasti výtvarné, technologické, obchodní a prezentační.2.- 5. Princip práce v editoru Adobe Illustrator. Postupy, nástroje, využití programových možností systému RGB, CMYK, práce ve vektorových editorech, vektorizace rastrové předlohy. Teorie o barvě v počítačové grafice - souvislosti se vzorováním textilu a oděvní tvorby.6. - 9. Využití nástrojů grafiky pro tvorbu a rozpracování vzorů, zpracování z pohledu omezení textilní technologií, uplatnění v prezentaci návrhů.10. - 11. Semestrální úkol: Soubor návrhů na konkrétní téma pro potřeby návrháře, barevné varianty.12. - 13. Semestrální úkol: Soubor návrhů na konkrétní téma, vizuální styl návrháře.14. Prezentace semestrálních úkolů

Získané způsobilosti

V rámci předmětu student získá praktické zkušenosti z oboru.

Literatura

Loukreas, P., Weinmann, E. Adobe Illustrator CS, Computer Press. kol. autorů. Adobe Illustrator 10, Soft Press.

Požadavky

Zápočet: podmíněný předvedením stylu práce a splněním zadané semestrální práce.

Garant

Mgr. Jan Heger

Vyučující

Mgr. Jan HegerIng. Ondřej Louda