Předmět Počítačová grafika 2 (KDE / PG2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDE / PG2 - Počítačová grafika 2, Fakulta textilní, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Cvičení:Bod sylabu odpovídá týdennímu rozsahu výuky.1.- 3. Práce s bitmapovou grafikou. Využití programových možností s ohledem na navrhování vzorů - rozlišení, selekce, vrstvy, kanály, cesty, nástroje, barevné systémy. Definování stopy, motivu, vzoru, vytvoření raportu - zákonitosti raportu, globální úpravy, masky, filtry, redukce barevnosti.4.- 5. Práce s vloženou kresbou, malbou, s reprodukcí. Využití vyjadřovacích schopností počítače.6. Využití nástrojů počítačové grafiky při zpracování variant výtvarného návrhu jako výchozího pro textilní vzor. Aplikace pro dekorování skla.7.- 9. Vytvoření návrhů textilních vzorů s tvarovými a barevnými variantami pro výrobek s uzavřenou kompozicí, pro zboží s nekončící kompozicí, pro textilní originál.10.- 11. Rozpracování návrhů vzorů z pracovních témat výuky do zadaných variant.12.- 13. Počítačové zpracování výtvarných návrhů pro ruční nebo digitální textilní tisk.14. Prezentace semestrálních úkolů
Získané způsobilosti
V rámci předmětu student získá praktické zkušenosti z oboru.
Literatura
Willmore B.:. Adobe Photoshop CS, Computer Press. Kovařík V.:. Adobe Photoshop v praxi, Grada 2003.
Požadavky
Zápočet: podmíněný předvedením stylu práce a splněním zadaných úkolů.
Garant
Mgr. Jan Heger
Vyučující
Mgr. Jan Heger