Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačová grafika 2 (KDE / PG2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDE / PG2 - Počítačová grafika 2, Fakulta textilní, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Cvičení:Bod sylabu odpovídá týdennímu rozsahu výuky.1.- 3. Práce s bitmapovou grafikou. Využití programových možností s ohledem na navrhování vzorů - rozlišení, selekce, vrstvy, kanály, cesty, nástroje, barevné systémy. Definování stopy, motivu, vzoru, vytvoření raportu - zákonitosti raportu, globální úpravy, masky, filtry, redukce barevnosti.4.- 5. Práce s vloženou kresbou, malbou, s reprodukcí. Využití vyjadřovacích schopností počítače.6. Využití nástrojů počítačové grafiky při zpracování variant výtvarného návrhu jako výchozího pro textilní vzor. Aplikace pro dekorování skla.7.- 9. Vytvoření návrhů textilních vzorů s tvarovými a barevnými variantami pro výrobek s uzavřenou kompozicí, pro zboží s nekončící kompozicí, pro textilní originál.10.- 11. Rozpracování návrhů vzorů z pracovních témat výuky do zadaných variant.12.- 13. Počítačové zpracování výtvarných návrhů pro ruční nebo digitální textilní tisk.14. Prezentace semestrálních úkolů

Získané způsobilosti

V rámci předmětu student získá praktické zkušenosti z oboru.

Literatura

Willmore B.:. Adobe Photoshop CS, Computer Press. Kovařík V.:. Adobe Photoshop v praxi, Grada 2003.

Požadavky

Zápočet: podmíněný předvedením stylu práce a splněním zadaných úkolů.

Garant

Mgr. Jan Heger

Vyučující

Mgr. Jan Heger