Předmět Inovativní marketing a řízení prodeje (KHT / IMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KHT / IMA - Inovativní marketing a řízení prodeje, Fakulta textilní, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Témata přednášek:1. Vývoj trhu a dynamika konkurence2. Silné a slabé stránky tradičního marketingového myšlení3. Obvyklé způsoby vytváření inovací4. Definice procesu inovativního marketingu5. Inovativní marketing na úrovni marketingového mixu6. Segmentace a positioning, postup vůči konkurenci7. Zavádění inovativního marketingu8. Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu9. Vztahový marketing, TQM, CRM10. Řízení marketingových kanálů11. Metody optimalizace inovačních procesů12. Rozvoj kreativního myšlení13. Systém řízení prodeje založený na řízení prostřednictvím cílu, přítomnosti a na řízení aktivit14. Shrnutí probírané látky
Získané způsobilosti
Student si osvojí znalosti z daného předmětu
Literatura
Kotler, P. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006, ISBN 80-247-0921-X. Kotler, P. Moderní marketing, 4. vydání Praha: Grada Publishing, a.s., 2007, ISBN 978-80-247-1545-2.
Požadavky
Zápočet: vypracování semestrální práceZkouška: písemná + ústní
Garant
Ing. Petr Štoček
Vyučující
Ing. Petr Štoček