Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér 3 (KVU / AM3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVU / AM3 - Ateliér 3, Fakulta umění a architektury, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Kompozice elektronického obrazu v kontextu uměleckého dílaKonfrontace se současným světovým uměnímInteraktivní instalace v ploše a prostoruTechnologie v kreativním procesuZvuková instalaceAutorský hardware a software

Získané způsobilosti

Student získává a prohlubuje svou vlastní uměleckou zkušenost

Literatura

Paul, CH. Digital Art. Thames & Hudson, 2003. Popper, F. From Technological to Virtual Art. The MIT Press, 2007. De Oliveira, N., Oxley, N., Petry, M. Installation Art in the New Millennium. Thames & Hudson, 2004. Greene, R. Internet Art. Thames & Hudson, 2004. Rush, M. New Media in Art. New Media in Art, Michael Rush,Thames & Hudson, 2005, 2005. Rush, M. New Media in Late 20th Cent. Thames & Hudson, 1999. Rush, M. Video Art. Thames & Hudson, 2003. Alberro, A., Buchmann, S. Art After Conceptual Art. MIT Press, 2006. Breiing, B., Eliasson, O. Olafur Eliasson: Your Light House: Working With Light,1991-2004. Hatje Cantz Publishers, 2004. Wodiczko, K. Critical Vehicles-Writings, Projects, Interview. The MIT Press, 1999. Kuenzli, R.E. Dada and Surrealist Film. The MIT Press, 1996. Digital Color for the Internet and Other Media (E-Design). AVA Publishing, 2004. Shaw, J., Weibel, P. Future Cinema : The Cinematic Imaginary After Film. The MIT Press, 2003. Wilson, S. Information Arts: Intersections of Art, Science, and Technology. The MIT Press, 2003. Scholder, A., Crandall, J., Johnson, J.S. Interaction: Artistic Practice in the Network. Distributed Art Publishers (DAP), 2001. Virtual Art : From Illusion to Immersion. The MIT Press, 2004. Brougher, K., Strick, J., Wiseman, A., Zilczer, J. Visual Music: Synaesthesia in Art and Music Since 1900. Thames & Hudson, 2005.

Požadavky

Kreativní přístup k hledání řešení uměleckých studijních úkolů, schopnost samostatné tvůrčí práce. Snaha nalézat mezioborová řešení výtvarných projektů v propojení s technickými předměty studia. Otevřenost ke kreativním experimentům na pomezí umění a technologií.Aktivní zapojení do diskuzí a hodnocení. Přehled o aktuálním uměleckém dění ve světě, návštěvy důležitých výstav a festivalů.Zkouška: Hodnotí se průběh práce během semestru a předvedení hotového výtvarného artefaktu a jeho obhajoba.

Garant

doc. Stanislav Zippe

Vyučující

MgA. Jaroslav Prokešdoc. Stanislav Zippe