Předmět Vektorová grafika pro archeology (ARCH / TVEGR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ARCH / TVEGR - Vektorová grafika pro archeology, Filozofická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Vektorová grafika v archeologii2. Úvod do prostředí grafického programu pro práci s vektorovou grafikou a ukázky zpracovánígrafiky s tématikou archeologie3. Práce se základními nástroji pro tvorbu vektorové grafiky (kresba čáry, křivky, obdélníku, kruhu)4. Využití hladin (vrstev) pro vektorovou grafiku5. Použití textu ve vektorové grafice6. Definování základních složek kresby archeologického objektu z hlediska grafických typů a kresba jeho půdorysu7. Definování potřebných komponent ke kresbě profilu archeologického objektu, dalších komponent objektu a následná kresba8. Práce s pokročilými nástroji pro tvorbu vektorové grafiky (šrafy, textury, ořezávání, otáčení, posunutí)9. Kresba měřítka výkresu, severky a předtisková příprava10. Vlastní zpracování výkresu (kresba půdorysu)11. Vlastní zpracování výkresu (kresba profilu)12. Vlastní zpracování výkresu (kresba ostatních komponent výkresu)13. Závěrečné ukázky možnosti směřování další tvorby (3D )
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu bude student schopen graficky zhotovit vlastní výkresy obohacené o textury, šrafy, popřípadě legendy obrázku.
Požadavky
Aktivní účast na semináři a zpracování výkresu
Garant
Ing. Lukáš Ďurďa