Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Proseminář (KPVHA / KYPRO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPVHA / KYPRO - Proseminář, Filozofická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Prezenční forma1. Specifika a organizace akademického prostředí.2. Etika práce vysokoškolského studenta i vědce.3. Historie jako věda, dějiny bádání v oboru.4.-5. Instituce zaměřené na historické a vlastivědné bádání v ČR ? archivy.6.-7. Instituce zaměřené na historické a vlastivědné bádání v ČR ? muzea a knihovny.8. Instituce zaměřené na historické a vlastivědné bádání v ČR ? vysoké školy, odborné společnosti, zájmové spolky.9.-10. Typy literatury a základní pravidla práce s ní.11.-12. Typy pramenů a základní pravidla práce s nimi.13. Metody a postupy historikovy práce.Kombinovaná forma1. Specifika a organizace akademického prostředí. Etika práce vysokoškolského studenta i vědce. Historie jako věda, dějiny bádání v oboru. Instituce zaměřené na historické a vlastivědné bádání v ČR ? archivy, muzea, knihovny, vysokoškolská pracoviště, odborné společnosti a zájmové spolky.2. Typy literatury a základní pravidla práce s ní ? citační normy a pravidla. Typy pramenů a základní pravidla práce s nimi ? rovněž citační normy a pravidla. Metody a postupy historikovy práce.

Získané způsobilosti

Cílem prosemináře je vtáhnout studenty do vysokoškolského života, seznámit je s fungováním a pravidly akademické sféry, zejména se specifiky práce historika a archiváře, naučit posluchače základním odborným postupům.

Požadavky

Udělení zápočtu (kreditů) je podmíněno včasným a řádným splněním uložených úkolů, hlavním z nich by měl být esej na zadané téma.

Garant

Mgr. Martina Bolom-Kotari, PhD.