Předmět Cvičení v německém jazyce VI (KAL / CNJ6)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAL / CNJ6 - Cvičení v německém jazyce VI, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Kontaktní výuka kombinovaná s on-line výukou. Účast na kontaktní výuce je povinná. Je vyžadována pravidelná práce v on-line kurzu (nejméně 60 min za 2 týdny).1. Geschäftsbrief.2. Nachfrage.3. Angebot. Beantwortung von Angeboten.4. Bestätigung des Auftrages.5. Vertragsstörungen. Die Reklamation.6. Werbung.7. Test.
Získané způsobilosti
Student si osvojí slovní zásobu potřebnou k písemné komunikaci se zahraničním partnerem, naučí se výrazové prostředky typické pro obchodní dopisy, bude schopen propagovat sebe i firmu, argumentovat, obhajovat stanoviska, adekvátně a jazykově správně reagovat na problémy související se studovaným oborem.
Literatura
Hubáčková, Šárka. Hörtexte 2. Vyd. 1. Hradec Králové, 2013. ISBN 978-80-7435-321-5.Kettnerová Drahomíra,Tesařová Lea. Němčina pro komerční praxi. Plzeň, 2006. ISBN 80-85784-92-0.Eismann Volker. Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen im Büro. Training berufliche Kommunikation. Berlin, 2006. ISBN 978-3-06-020265-2.Eismann Volker. Erfolgreich bei Präsentationen. Training berufliche Kommunikation. Berlin, 2006. ISBN 978-3-06-020263-8.Eismann Volker. Erfolgreich in Besprechungen. Training berufliche Kommunikation. Berlin, 2006. ISBN 978-3-06-020264-5.Eismann Volker. Erfolgreich in der interkulturellen Kommunikation.Training berufliche Kommunikation. Berlin, 2006. ISBN 978-3-06-020266-9.Eismann Volker. Erfolgreich in Verhandlungen. Training berufliche Kommunikation. Berlin, 2006. ISBN 978-3-06-020262-1.Drmlová, Dana. Německy s úsměvem nově. 1. vyd. Plzeň, 2003. ISBN 80-7238-230-6.Zeitschrift Markt.
Požadavky
Vypracování projektu na určené téma a jeho prezentace v PP v předem stanoveném termínu.Aktivní účast na cvičeních.Průběžné vypracování esejí a zadaných ústních nebo písemných úkolů. Za tyto aktivity může student získat bonusové body pro případ těsného nesplnění zkouškového testu. Vypracování obchodních dopisů k probíraným tématům.
Garant
PhDr. Šárka Hubáčková, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Šárka Hubáčková, Ph.D.Mgr. Alena Josefováprof. PhDr. Ilona Semrádová, CSc.