Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Internet ve vzdělání (KIKM / IVV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIKM / IVV - Internet ve vzdělání, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Celoživotní a distanční vzděláváníZpůsoby uplatnění ICT ve vzdělávání, předchůdci eLearningueLearning, Blended learningvýhody a nevýhodyDigitální repositoryCBTLMS a LCMSMěřitelnost eLearninguStandardyUplatnění ICT ve vzdělávání na- středních a základních školách- vysokých školách- firemním vzdělávání- celoživotním vzděláváníPraktické využití eLearningueLearning v ČR a ve světěMOderní trendy

Získané způsobilosti

Osvojené dovednosti a vědomosti: Student získá potřebné znalosti k posouzení efektivity jednotlivých typů firemního i graduálního vzdělávání a bude schopen posoudit a případně navrhnout vhodný model vzdělávání s využitím ICT pro zvolenou organizaci.

Literatura

Herrington, Jan. A guide to authentic E-learning. New York, 2010. ISBN 978-0-203-86426-5.Zlámalová, Helena. Distanční vzdělávání a eLearning. Vyd. 1. Praha, 2008. ISBN 978-80-86723-56-3.Mason, Robin. E-learning and social networking handbook. 1st pub. New York, 2008. ISBN 978-0-415-42607-7.Clark, Ruth Colvin. E-learning and the science of instruction. 2nd ed. San Francisco, 2008. ISBN 978-0-7879-8683-4.Egerová, Dana. E-learning jako možný nástroj vzdělávání a rozvoje pracovníků. Vyd. 1. Plzeň, 2012. ISBN 978-80-261-0139-0.Rosen, Anita. E-learning 2.0. New York, 2009. ISBN 978-0-8144-1073-8.Ruhe, Valerie. Evaluation in distance education and e-learning. New York, 2009. ISBN 978-1-59385-873-5.Zounek, Jiří. Internet pro pedagogy. 1. vyd. Praha, 2001. ISBN 80-247-0044-1.Šimonová, Ivana. Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání. Vyd. 1. Hradec Králové, 2011. ISBN 978-80-86771-46-5.Šimonová, Ivana. Learning style reflection within tertiary e-education. Hradec Králové, 2012. ISBN 978-80-86771-51-9.Rice, William. Moodle 2.0 e-learning course development. 1st pub. Birmingham, 2011. ISBN 978-1-849515-26-9.Šimonová, Ivana. On contribution of modern technologies towards developing key competences. 1st ed. Hradec Králové, 2009. ISBN 978-80-86771-38-0.Brdička, Bořivoj. Role internetu ve vzdělávání. Vyd. 1. Praha, 2003. ISBN 80-239-0106-0.Ellis, Robert A. Students experiences of e-learning in higher education. 1st pub. New York, 2010. ISBN 978-0-415-98936-7.Šimonová, Ivana. Styly učení v aplikacích eLearningu. Vyd. 1. Hradec Králové, 2010. ISBN 978-80-86771-44-1.Zounek, Jiří. Učitelé a technologie. 1. vyd. Brno, 2009. ISBN 978-80-7315-187-4.

Požadavky

Pravidla účasti na výuce: Docházka na cvičení je zaznamenávána a je použita pouze jako doprovodné kritérium pro rozhodování v případě, kdy student těsně nesplňuje požadavky k zápočtu.Požadavky k zápočtu:semestrální práce na zvolené téma (rozsah min.10 stran textu)práce bude odevzdána ve formě html a pdf (případně doc) souboru prostřednictvím OLIVYv průběhu semestru pět smysluplných diskusních příspěvků v OLIVĚ vztahujících se k problematice předmětu (na zadaná témata)alespoň dva vlastní příspěvky, zbývající mohou být reakcí na diskusní příspěvek jiného studentaForma zkoušky: rozprava nad tématy semestrálních pracíVýsledné hodnocení předmětu: Známka je udělována na základě vypracování semestrální práce a rozpravy u zkoušky.

Garant

doc. RNDr. Petra Poulová, Ph.D.

Vyučující

doc. RNDr. Petra Poulová, Ph.D.