Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Multimediální systémy I (KIKM / MULT1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIKM / MULT1 - Multimediální systémy I, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podle aktuální situace mohou být témata mírně rozdělena nebo sdružena.1.Úvod do programu Flash, seznámení s prostředím prostřednictvím vestavěné nápovědy2.Výuka podle oficiálního výukového kurzu Macromedia FlashMX, spuštění programu, popis prostředí a ovládacích prvků, modifikace vlastností dokumentu, otestování filmu3.Nastavení parametrů obdélníka , pravítka, vodítka, použití vrstev Layers4.Vkládání Textu, použití symbolů a knihovny, vytváříme symbol, používání knihovny, otevírání knihovny existujícího filmu5.Použití instancí, editace symbolů a skupin, použití panelu MOVIE EXPLORER6.Tvorba animace snímek po snímku, prodloužení zobrazení statických obrázků, pohybový tween (Motion Tween), použití masky, použití pohybového vodítka, vytváříme tvarový tween-Shape Tween, vložení pomůcky při formátování tvaru (Shape Hint)7.Základní interaktivní prvky, panel akcí-Actions, využití akcí k ovládání časové osy, tvorba tlačítka, vkládání actionscriptu do instance tlačítka, tvorba šablony, použití Actionscriptu k otevření webové stránky8.Použití zvuků a videosekvencí, import zvuků, vkládání zvuku do časové osy, přiřazení zvuků tlačítkům, úprava zvukových efektů, import videa, přidání ovládacích tlačítek videa9.Programování v ActionScriptu, použití proměnných, použití polí , použití objektu Textfield, práce s cyklem, použití metod objektu Movie Clip a obsluha událostí10.Použití podmínkového příkazu, použití komponent, vkládání vstupních textových polí, vkládání komponent11.Použití komponenty COMBOBOX, použití komponenty CheckBox, zachycení události na komponentě CheckBox, nastavení stylu komponenty, připojení funkce k události CheckBoxu, použití komponenty Button12.Použití komponent ve spojení s ActionScriptem13.Přijímání a odesílání dat

Získané způsobilosti

Student získá přehled o možnostech jednotlivých komponent multimediálních aplikací, naučí se vytvářet jednoduché multimediální aplikace.

Literatura

nullRey, Ch. Macromedia Flash MX - Oficiální výukový kurz. Praha, 2003.

Požadavky

Požadavky k zápočtu: minimálně 60% účast na cvičeních, odevzdání projektu-aplikace vytvořené v programu Flash, jenž je přístupný na fyzických počítačích učebny J9 a ve virtuální učebně J21. Oprava zápočtu není tedy možná, není co opravovat kromě dodatečného odevzdání projektu.Forma zkoušky: Obhajoba projektu + praktické ověření základních dovedností v dané softwarové platformě. Student může použít elektronické materiály používané v kurzu.Výsledné hodnocení předmětu: Prvním kritériem (důležitost asi 60 %) je kvalita odevzdaného a obhájeného projektu, dále ústní zkouška (praktické ověření základních dovedností; důležitost asi 40 %).

Garant

RNDr. Josef Dolejš, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Josef Dolejš, Ph.D.Mgr. Jan SedláčekRNDr. Josef Dolejš, Ph.D.Mgr. Jan Sedláček