Předmět Multimediální systémy I (KIKM / MULT1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIKM / MULT1 - Multimediální systémy I, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Podle aktuální situace mohou být témata mírně rozdělena nebo sdružena.1.Úvod do programu Flash, seznámení s prostředím prostřednictvím vestavěné nápovědy2.Výuka podle oficiálního výukového kurzu Macromedia FlashMX, spuštění programu, popis prostředí a ovládacích prvků, modifikace vlastností dokumentu, otestování filmu3.Nastavení parametrů obdélníka , pravítka, vodítka, použití vrstev Layers4.Vkládání Textu, použití symbolů a knihovny, vytváříme symbol, používání knihovny, otevírání knihovny existujícího filmu5.Použití instancí, editace symbolů a skupin, použití panelu MOVIE EXPLORER6.Tvorba animace snímek po snímku, prodloužení zobrazení statických obrázků, pohybový tween (Motion Tween), použití masky, použití pohybového vodítka, vytváříme tvarový tween-Shape Tween, vložení pomůcky při formátování tvaru (Shape Hint)7.Základní interaktivní prvky, panel akcí-Actions, využití akcí k ovládání časové osy, tvorba tlačítka, vkládání actionscriptu do instance tlačítka, tvorba šablony, použití Actionscriptu k otevření webové stránky8.Použití zvuků a videosekvencí, import zvuků, vkládání zvuku do časové osy, přiřazení zvuků tlačítkům, úprava zvukových efektů, import videa, přidání ovládacích tlačítek videa9.Programování v ActionScriptu, použití proměnných, použití polí , použití objektu Textfield, práce s cyklem, použití metod objektu Movie Clip a obsluha událostí10.Použití podmínkového příkazu, použití komponent, vkládání vstupních textových polí, vkládání komponent11.Použití komponenty COMBOBOX, použití komponenty CheckBox, zachycení události na komponentě CheckBox, nastavení stylu komponenty, připojení funkce k události CheckBoxu, použití komponenty Button12.Použití komponent ve spojení s ActionScriptem13.Přijímání a odesílání dat
Získané způsobilosti
Student získá přehled o možnostech jednotlivých komponent multimediálních aplikací, naučí se vytvářet jednoduché multimediální aplikace.
Literatura
nullRey, Ch. Macromedia Flash MX - Oficiální výukový kurz. Praha, 2003.
Požadavky
Požadavky k zápočtu: minimálně 60% účast na cvičeních, odevzdání projektu-aplikace vytvořené v programu Flash, jenž je přístupný na fyzických počítačích učebny J9 a ve virtuální učebně J21. Oprava zápočtu není tedy možná, není co opravovat kromě dodatečného odevzdání projektu.Forma zkoušky: Obhajoba projektu + praktické ověření základních dovedností v dané softwarové platformě. Student může použít elektronické materiály používané v kurzu.Výsledné hodnocení předmětu: Prvním kritériem (důležitost asi 60 %) je kvalita odevzdaného a obhájeného projektu, dále ústní zkouška (praktické ověření základních dovedností; důležitost asi 40 %).
Garant
RNDr. Josef Dolejš, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Josef Dolejš, Ph.D.Mgr. Jan SedláčekRNDr. Josef Dolejš, Ph.D.Mgr. Jan Sedláček