Předmět E-technologies in Business (KIT / AET)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIT / AET - E-technologies in Business, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Technologie Internetu v obchodu a podnikání? přehled e-oblastí (e-business, e-commerce, e-government,e-learning, e-health, ?).2. E-banking? možnosti elektronického bankovnictví.3. E-business? aplikace elektronického podnikání (elektronické zásobování, elektronická tržiště, elektronický obchod),? e-business v řízení firmy,? typy obchodních vztahů B2x (B2B, B2R, B2G, B2C a B2E).4. E-business? elektronická výměna dat (EDI),? EDI ? standardy a přínosy,? hierarchické úrovně obchodní dokumentace.5. E-commerce? možnosti a služby elektronického obchodování,? přínosy elektronického obchodování,? příklady e-commerce.6. Aplikace e-commerce? maloobchod,? chování spotřebitele, marketingový výzkum,? reklama, e-marketing.7. Elektronické zásobování (e-procurement, e-zásobování)? koncepce e-zásobování,? fáze e-zásobování,? metriky zásobování,? cíle a přínosy e-zásobování.8. Transakční zásobování (TR), e-katalog? přínosy TR e-zásobování,? přínosy e-katalogu,? personalizace e-katalogu.9. Elektronická tržiště (e-marketplace, e-tržiště)? základní typy, funkce a přínosy e-tržiště.10. E-learning, m-learning? popis oblasti, možnosti využití ve firemní sféře,? technologie pro e-learning.11. E-workplace? organizace bez budov,? otázka identifikace zaměstnance s firmou,? organizace práce na dálku / z domova.
Získané způsobilosti
Student bude schopen se orientovat v základních pojmech a principech z oblasti e-business a e-commerce. Seznámí se základy jazyka XML a s nástroji Google (Analytics, AdWords, AdSense).
Literatura
Gála, Libor. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2615-1.Turban, E. Electronic Commerce: A Managerial Perspective. Prencice Hall, 2006. William, W. Internetová tržiště B2B pro 21. století. Praha, 2004.
Požadavky
Pravidla účasti na výuce: Docházka je povinná pouze na vybrané přednášky a cvičení. Termíny těchto přednášek a cvičení budou oznámeny na úvodní přednášce v 1. semestrálním týdnu.Požadavky k zápočtu:1. Vypracování návrhu e-business projektu.2. Prezentace a vypracování dokumentu k zadanému tématu z oblasti e-business.Forma zkoušky: Zkouška má dvě části: teoretický test a návrh e-business projektu vypracovávaný v průběhu semestru.Výsledné hodnocení předmětu: Známka je udělována za teoretický test a vypracovaný návrh e-business projektu. V případě nerozhodného výsledku může zkoušející zohlednit práci na cvičeních (prezentace a zpracování zadaného tématu).
Garant
Mgr. Hana Rohrová
Vyučující
Mgr. Hana RohrováMgr. Hana Rohrová