Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět E-technologie v obchodu a podnikání (KIT / ET)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIT / ET - E-technologie v obchodu a podnikání, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Technologie Internetu v obchodu a podnikání- přehled e-oblastí (e-business, e-commerce, e-government, e-learning, e-health).2. E-banking- možnosti elektronického bankovnictví.3. E-business- aplikace elektronického podnikání (elektronické zásobování, elektronická tržiště, elektronický obchod),- e-business v řízení firmy,- typy obchodních vztahů B2x (B2B, B2R, B2G, B2C a B2E).4. E-business- elektronická výměna dat (EDI),- EDI ? standardy a přínosy,- hierarchické úrovně obchodní dokumentace.5. E-commerce- možnosti a služby elektronického obchodování,- přínosy elektronického obchodování,- příklady e-commerce.6. Aplikace e-commerce- maloobchod,- chování spotřebitele, marketingový výzkum, reklama, e-marketing.7. Elektronické zásobování (e-procurement, e-zásobování)- koncepce e-zásobování,- fáze e-zásobování,- metriky zásobování,- cíle a přínosy e-zásobování.8. Transakční zásobování (TR), e-katalog- přínosy TR e-zásobování,- přínosy e-katalogu,- personalizace e-katalogu.9. Elektronická tržiště (e-marketplace, e-tržiště)- základní typy, funkce a přínosy e-tržiště.10. E-learning, m-learning- popis oblasti, možnosti využití ve firemní sféře, technologie pro e-learning.11. E-workplace- organizace bez budov, otázka identifikace zaměstnance s firmou, organizace práce na dálku / z domova.

Získané způsobilosti

Student bude schopen se orientovat v základních pojmech a principech z oblasti e-business a e-commerce. Seznámí se základy jazyka XML a s nástroji Google (Analytics, AdWords, AdSense).

Literatura

Gála, Libor. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2615-1.Turban, E. Electronic Commerce: A Managerial Perspective. Prencice Hall, 2006. William, W. Internetová tržiště B2B pro 21. století. Praha, 2004.

Požadavky

Pravidla účasti na výuce: Docházka je povinná pouze na vybraných přednáškách a cvičeních. Termíny těchto přednášek a cvičení budou oznámeny na úvodní přednášce v 1. semestrálním týdnu.Požadavky k zápočtu:1. Vypracování návrhu a částečné realizace e-business projektu.2. Prezentace vypracovaného Projektu.Forma zkoušky: Zkouška má dvě části: teoretický test a e-business projekt vypracovávaný v průběhu semestru.Výsledné hodnocení předmětu: Známka je udělována za teoretický test a vypracovaný e-business projekt.

Garant

Mgr. Hana Rohrová

Vyučující

Mgr. Hana RohrováMgr. Hana Rohrová