Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Managerial Communication Skills (KM / AKDM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KM / AKDM - Managerial Communication Skills, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvodní seminář.2. Komunikační proces, základní pojmy.3. Informace v textu a mimojazykové realitě.4. Týmová práce.5. Vybrané typy verbální komunikace.6. Mediální komunikace.7. Text (sdělení) jako prostředek komunikace.8. Mezilidská komunikace ? sdělování a naslouchání.9. Přijímání a obhajoba rozhodnutí.10. Tvorba reklamního sdělení.11. Vyjednávání. Řeč těla.12. Prezentace.

Získané způsobilosti

Osvojené dovednosti a vědomosti: Účastník získává základní poznatky a dovednosti v oblasti obecné, manažerské a mediální komunikace. Je schopen analyzovat a používat přijímaná sdělení, a provést jejich správné vyhodnocení z hlediska záměru jejich vzniku a vztahu k realitě. Prohlubuje svou dovednost prezentace, týmové práce, vyjednávání a používání dalších manažerských technik. Komunikace probíhá při různých aktivitách jak individuálně, tak i v týmové práci. Na své komunikáty získává student ihned zpětnou vazbu. Důležitou součástí předmětu je vytváření přátelské atmosféry, ve které je také možné a vhodné hodnotit druhé i hodnocení od druhých i přijímat.

Literatura

Crha, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha, 1998. ISBN 80-7169-308-1.Khelerová, Vladimíra. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Vyd. 1. Praha, 1999. ISBN 80-7169-375-8.Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno, 2006. ISBN 80-251-1041-9 .Vybíral, Zbyněk. Psychologie lidské komunikace. Vyd. 1. Praha, 2000. ISBN 80-7178-291-2.Čmejrková, Světla. Reklama v češtině - čeština v reklamě. Vyd. 1. Praha, 2000. ISBN 80-85927-75-6.Černý, Vojtěch. Řeč těla. Vyd. 1. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1658-6.DeFleur, Melvin L. Teorie masové komunikace. Praha, 1996. ISBN 80-7184-099-8.Burton, Graeme. Úvod do studia médií. 1. vyd. Brno, 2001. ISBN 80-85947-67-6.McQuail, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5.DeVito, Joseph A. Základy mezilidské komunikace. 1. vyd. Praha, 2001. ISBN 80-7169-988-8.

Požadavky

1. Prvním základním požadavkem je aktivní účast na seminářích.2. Druhým základním požadavkem je komunikační výstup a hodnocení.

Garant

Mgr. Robert Čapek, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Robert Čapek, Ph.D.PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.Mgr. Robert Čapek, Ph.D.PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.