Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Research (KM / AMAVY)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KM / AMAVY - Marketing Research, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Osnova:1. Úvod do marketingového výzkumu2. Proces marketingového výzkumu3. Definice problému a stanovení cílů výzkumu4. Zdroje dat5. Metody a techniky sběru dat6. Dotazník a jeho tvorba7. Určení velikosti výběrového souboru8. Analýza dat aplikace statistických metod9. Závěrečná zpráva a její prezentace10. Využití informačních technologií v marketingovém výzkumu11. Organizace marketingového výzkumného projektu12. Řízení marketingového výzkumuLiteratura:1) Povinná* Kozel, R. a kol: Moderní marketingový výzkum, Grada Publishing, Praha, 2005* Malý, V.: Marketingový výzkum: teorie a praxe, Oeconomia, Praha, 2004* Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum, Grada Publishing, Praha, 20032) Doporučená* Kaňok, M.: Statistické metody v marketingu, Český institut pro marketing, Praha, 2001* Mozga, J., Vítek, M.: Marketingový výzkum, Gaudeamus, 2001* Ortinau, D. J., Bush, R. P., Hair, J. F.: Marketing Research, Irwin McGraw-Hill, Boston, 2000* Přibová, M. a kol.: Marketingový výzkum v praxi. Grada, Praha, 1996* Stávková, J., Dufek, J.: Marketingový výzkum. MZLU, Brno, 1998* Zbořil, K.: Marketingový výzkum, VŠE, Praha, 1996

Získané způsobilosti

Pravidla účasti na výuce: Přednášky nejsou povinné, na cvičeních je nutná minimálně 80% účast.

Požadavky

Požadavky k zápočtu: Zpracování a včasné odevzdání semestrální práce (Závěrečná zpráva marketingového výzkumu) na min. 72 bodů ze 100. Hodnotí se použité postupy, techniky výběru respondentů, interpretace výsledků a celková úprava.Forma zkoušky: Písemná zkouška s otevřenými a uzavřenými otázkami. Následná ústní obhajoba odpovědí.Výsledné hodnocení předmětu: Známka je udělována za správné odpovědi u zkoušky, v případě nerozhodnosti lze přihlédnout k docházce a aktivitě na cvičeních.

Garant

doc. Ing. Vladimír Bureš, Ph.D., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Bureš, Ph.D., MBAdoc. Ing. Hana Tomášková, Ph.D.Ing. Václav Zubrdoc. Ing. Vladimír Bureš, Ph.D., MBAdoc. Ing. Hana Tomášková, Ph.D.Ing. Václav Zubr