Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Regional and International Marketing (KM / AMTVZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KM / AMTVZ - Regional and International Marketing, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Osnova:1. Regionální politika Evropské unie do roku 2020.2. Regionální politika státu.3. Role regionálního marketingu v plánování rozvoje území.4. Aplikace marketingových principů v plánování rozvoje území.5. Využívání marketingových přístupů ve strategickém plánování na úrovni regionů a municipalit.6. Příčiny vzniku a základní charakteristiky mezinárodního marketingu; vlivy státní a vládní politiky na mezinárodní marketing; různorodost podmínek na zahraničních trzích.7. Které problémy by měla firma zvážit při rozhodování o vstupu na zahraniční trhy?8. Výzkum mezinárodních trhů a realizace marketingového výzkumu.9. Formy vstupu firem na zahraniční trh.10. Mezinárodní výrobková politika.11. Mezinárodní cenová politika.12. Mezinárodní komunikační politika.13. Role managementu v mezinárodním marketingu.

Získané způsobilosti

Absolvent předmětu si rozšíří a prohloubí základní teoretické poznatky z marketingu, rozvoje regionů v kontextu s vývojem situace v Evropské unii, řešení praktických problémů z pozice marketingu uplatňovaného v mezinárodním obchodu.

Literatura

Lacina, Karel. Regionální a mezinárodní marketing. Vyd. 1. Hradec Králové, 2003. ISBN 80-7041-929-6 .Machková, Hana. Mezinárodní marketing. 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2986-2.Marketing XXL. 1. vyd. Bratislava, 2010. ISBN 978-80-89364-14-5.

Požadavky

Přednášky nejsou povinné, na cvičeních je nutná minimálně 80% účast.Požadavky k zápočtu:Aktivní účast na cvičeních, vypracování semestrální práce + individuální požadavky cvičících, které jsou sděleny na začátku semestru.Počet pokusů pro splnění podmínek k udělení zápočtu: 2Výsledné hodnocení předmětu: Předmět je zakončen ústní zkouškou.

Garant

Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA

Vyučující

Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBAIng. Tomáš Kala, DrSc., DBA