Předmět Vybrané statě z marketingu (KM / DVSM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KM / DVSM - Vybrané statě z marketingu, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnosti
Literatura
Engel, James F. Consumer behavior. 6th ed. Chicago, 1990. ISBN 0-03-022979-0.Hawkins, Del I. Consumer behavoir. 6th ed. Chicago, 1995. ISBN 0-256-13972-5.Ball, Donald A. International business. 6th ed. Boston, 1996. ISBN 0-256-16601-3.Majaro, S. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets. 1978. Albaum, Gerald. International marketing and export management. 4th ed. Harlow, 2002. ISBN 0-273-65521-3.Peter, J.P., Olson, J.C. Understanding Consumer Behavior. Irwin, 1994.
Garant
prof. Ing. Zbyněk Pitra, DrSc.
Vyučující
prof. Ing. Zbyněk Pitra, DrSc.prof. Ing. Zbyněk Pitra, DrSc.