Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Prodej a reklama (KM / KSELL)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KM / KSELL - Prodej a reklama, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Budování vztahu se zákazníkyMarketingový výzkum trhu, Budování a řízení vztahů se zákazníky, Komunikace se zákazníky a obchodními partnery.2. Zásady prodejePsychologie prodeje, Prodejní politika, Podpora prodeje.3. Formy prodejeDistribuční cesty, Maloobchod, Velkoobchod.4. Elektronické formy prodejeElektronické obchodování, Využívání elektronického obchodování, Sledování efektivnosti internetové komunikace, Budoucnost elektronického obchodování.5. Informační systém prodejeŘízení marketingových informací, Informační systém prodeje a systém kontroly.6. Tvorba komunikační strategieMarketingový komunikační mix, Integrace marketingové komunikace, Tvorba komunikačního mixu, Mezinárodní komunikační strategie.7. Reklamní strategieProcesy insolvenčního řízení, insolvence řešená konkurzem, majetková podstata a její soupis, podnik úpadce, přihlašování pohledávek v konkurzu.8. Reklamní kampaňReklamní kampaň ? realizace a vyhodnocení, Přímý marketing, přímá reklama.9. Činnost reklamních agenturReklamní agentura, Soutěže v oblasti reklamy, Public relations.10. Prezentace firmy na výstaváchVýstavy a veletrhy, Prezentace firmy, Sponzorování.11. Mediální plánováníProces mediálního plánování, Reklamní media.

Získané způsobilosti

Student po absolvování předmětu získá přehled o základních pojmech, procesech a činnostech reklamy a prodeje a bude schopen je aplikovat a prakticky využívat.

Literatura

Mareš, Svatopluk. Prodej a reklama. 1. vyd. Hradec Králové, 1998. Crha, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha, 1998. ISBN 80-7169-308-1.Kotler, Philip. Marketing. Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Hague, Paul N. Průzkum trhu. Vyd. 1. Brno, 2003. ISBN 80-7226-917-8.Svoboda, Václav. Public relations. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.Steel, Jon. Reklama: Průzkum, příprava a plánování. Brno, 2003.

Požadavky

Pravidla účasti na výuce: Na cvičeních jsou povoleny 2 neúčasti bez ohledu na jejich důvos. Student je na cvičeních povinen strávit minimálně 25 minut z vyučovací hodiny, v opačném případě mu bude zapsána neúčast na cvičení. V případě, že student při cvičení bude používat notebook s aplikacemi nijak nesouvisejícími s výukou daného předmětu, bude mu zapsána neúčast na cvičení. Účast na přednáškách je nepovinná, student však svojí neúčastí ztrácí kontinuitu v probíraných tématech.Požadavky k zápočtu:Vypracování dlouhodobého projektu a otázek ze cvičení je nezbytné pro získání zápočtu. Veškeré úkoly a dlouhodobé projekty musí být odevzdány nejpozději 48 hodin před termínem zkoušky. V opačném případě nebude student ke zkoušce vůbec připuštěn.Forma zkoušky: Zkouška se skládá z části písemné a části ústní.Výsledné hodnocení předmětu: Dlouhodobý projekt max. 30 bodů. Písemná část zkoušky s otevřenými otázkami 40 bodů a následná ústní část 30 bodů.

Garant

Dr. Ing. Vítězslav Hálek, Ph.D., MBA

Vyučující

Ing. Jiří AnsorgeDr. Ing. Vítězslav Hálek, Ph.D., MBAIng. Karolína KolerováIng. Tereza Otčenášková, B.A.doc. Ing. Hana Tomášková, Ph.D.