Předmět Regionální a mezinárodní marketing (KM / MTVZ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KM / MTVZ - Regionální a mezinárodní marketing, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Osnova:1. Regionální politika Evropské unie do roku 2020.2. Regionální politika státu.3. Role regionálního marketingu v plánování rozvoje území.4. Aplikace marketingových principů v plánování rozvoje území.5. Využívání marketingových přístupů ve strategickém plánování na úrovni regionů a municipalit.6. Příčiny vzniku a základní charakteristiky mezinárodního marketingu; vlivy státní a vládní politiky na mezinárodní marketing; různorodost podmínek na zahraničních trzích.7. Které problémy by měla firma zvážit při rozhodování o vstupu na zahraniční trhy?8. Výzkum mezinárodních trhů a realizace marketingového výzkumu.9. Formy vstupu firem na zahraniční trh.10. Mezinárodní výrobková politika.11. Mezinárodní cenová politika.12. Mezinárodní komunikační politika.13. Role managementu v mezinárodním marketingu.
Získané způsobilosti
Absolvent předmětu si rozšíří a prohloubí základní teoretické poznatky z marketingu, rozvoje regionů v kontextu s vývojem situace v Evropské unii, řešení praktických problémů z pozice marketingu uplatňovaného v mezinárodním obchodu.
Literatura
Lacina, Karel. Regionální a mezinárodní marketing. Vyd. 1. Hradec Králové, 2003. ISBN 80-7041-929-6 .Machková, Hana. Mezinárodní marketing. 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2986-2.Marketing XXL. 1. vyd. Bratislava, 2010. ISBN 978-80-89364-14-5.
Požadavky
Přednášky nejsou povinné, na cvičeních je nutná minimálně 80% účast.Při výuce se vyžaduje aktivní studium podkladů v e-learningovém kurzu v systému Blackboard.Požadavky k zápočtu:Aktivní účast na cvičeních, vypracování semestrální práce + individuální požadavky cvičícího, které jsou sděleny na začátku semestru.Počet pokusů pro splnění podmínek k udělení zápočtu: 2Výsledné hodnocení předmětu: Předmět je zakončen ústní zkouškou.
Garant
Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA
Vyučující
Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBAIng. Tomáš Kala, DrSc., DBA