Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sportmanagement I (KRCR / SMNG1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRCR / SMNG1 - Sportmanagement I, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled managersko marketingových pojmů a jejich užití pro oblast sportu a rekreace, např. sport, manager, sportovní manager, rekreace, pohyb, sportovně rekreační aktivita?Stav, úroveň a možnosti vzdělávání sportovních managerů u nás i ve světě.Filosofie sportovního marketingu, ekonomické důsledky sportování.Ekonomika, marketing a management ve sportu, cestovním ruchu, turistice a rekreačních sportech.Analyzační fáze projektování při plánování sportovně rekreačních aktivit, cílové skupiny a klíčové body. Základní otázky při tvorbě plánů SRA.Marketing - mix ve sportu a rekreačních aktivitách.Obecná aplikace základních principů plánování SRA na simulovaných projektech v zájmových SRA.

Získané způsobilosti

Výuka předmětu dává studentům možnost pochopit smysl, význam a přínos sportovně rekreačních aktivit pro zdraví, relaxaci a regeneraci klientů všech věkových kategorií i zdravotních skupin i ekonomický efekt, který jejich aktivní provádění přináší jak účastníkům, tak také podnikatelům a v nejširším měřítku celé populaci. Studenti si osvojí základní pojmy užívané v sportovním managementu, seznámí se se základními vlastnostmi, schopnostmi a dovednostmi sportovního managera, pochopí význam komunikace pro osobnost managera, naučí se základním principům úspěšného analyzování podnikatelského prostředí a principům plánování a organizování sportovně rekreačních aktivit.

Literatura

Čáslavová, Eva. Management sportu. Praha, 2000. ISBN 80-7219-010-5 .Čáslavová, Eva. Management v tělesné výchově a sportu. Praha, 1995. Dvořáková, Š. Marketing in sport. Paido, Brno, 2004. ISBN 80-7315-096-4.Novotný, Jiří. Ekonomika sportu. Vyd. 1. Praha, 2000. ISBN 80-85866-68-4.Freyer, Walter. Handbuch des Sport-Marketing. Wiesbaden, 1991. ISBN 3-7719-6420-2.Eger, L. Hledání přístupů k ekonomice sportu. 2000. KOONTZ, WEIHRICH. Management. A Global Perspective. McGraw Hill, 1993. Truneček. Management I. Praha, VŠE, 1995. Ševčík. Marketing - úvod do teorie a praxe. Ostrava, 1991. Kotler, Philip. Marketing management. 9. přeprac. vyd. Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.Kunz, Kozler. Maturujeme z marketingu a managementu. Mirago, 1999. Sýkora, Bohuslav. Turistika a sporty v přírodě. Praha, 1986.

Požadavky

Pravidla účasti na výuce: Aktivní participace na řešení seminárních úkolů, min. 80% účast ve výuce.Požadavky k zápočtu: Požadovaná účast na výuce, odevzdání zadaných seminárních prací - obhájení malého projektu sportovně rekreační aktivity.

Garant

Mgr. Bohumil Půža, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Bohumil Půža, Ph.D.Mgr. Bohumil Půža, Ph.D.